رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
  • کد خبر : ۱۲۸۷۴۵
  • چاپ خبر : برپایی کارگاه آموزش حصیر بافی ویژه کودکان و نوجوانان

برپایی کارگاه آموزش حصیر بافی ویژه کودکان و نوجوانان

جمعی از اعضای کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان صبح امروز ضمن بازدید از بناها و بافت تاریخی شهر،با حضور در  کاروانسرای میدان خان در کارگاه آموزش حصیر بافی شرکت کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ به همت کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت اداره میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری و شبکه بهداشت […]

جمعی از اعضای کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان صبح امروز ضمن بازدید از بناها و بافت تاریخی شهر،با حضور در  کاروانسرای میدان خان در کارگاه آموزش حصیر بافی شرکت کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ به همت کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت اداره میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری و شبکه بهداشت و درمان صبح امروز گروهی از اعضای کانون به همراه والدین خود بعد از بازدید بناها و بافت تاریخی شهر در  کاروانسرای میدان خان حضور یافتند و در کارگاه آموزش حصیر بافی شرکت کردند .

 اجرای قصه گویی با لهجه و فرهنگ بافقی ، استقرار میز سلامت توسط پرسنل شبکه بهداشت ویژه کودکان و والدین ، بازدید از اماکن تاریخی شهر و سفره و صبحانه سالم  از دیگر برنامه های این روز بود.

 هدف از برگزاری چنین رویدادهایی آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با بافت تاریخی و فرهنگ اصیل شهر بافق و کسب تجربه زندگی در بافت تاریخی میباشد .

منبع: روابط عمومی اداره میراث فرهنگی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده