رفتن به بالا
  • شنبه - ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳
  • کد خبر : ۱۳۲۱۸۹
  • چاپ خبر : ارائه تسهیلات به مالکان خسارت دیده از سیل در روستای قطرم
مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد:

ارائه تسهیلات به مالکان خسارت دیده از سیل در روستای قطرم

مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد در حاشیه بازدید از روستای سیل زده قطرم گفت: در بررسی اولیه مشاهده شد که ۶ منزل مسکونی تخریب و ۳۵ دیگر نیز دچار آبگرفتگی شدید شده است که نیاز به تعمیرات اساسی دارد. به گزارش آفتاب بافق؛ نادریان زاده مدیر کل بنیاد مسکن استان به همراه رحیمی پور […]

مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد در حاشیه بازدید از روستای سیل زده قطرم گفت: در بررسی اولیه مشاهده شد که ۶ منزل مسکونی تخریب و ۳۵ دیگر نیز دچار آبگرفتگی شدید شده است که نیاز به تعمیرات اساسی دارد.

به گزارش آفتاب بافق؛ نادریان زاده مدیر کل بنیاد مسکن استان به همراه رحیمی پور بخشدار مرکزی و روسای ادارات بنیاد مسکن و آب منطقه ای بافق از روستای سیل زده قطرم بازدید کردند.

بخشدار مرکزی شهرستان بافق در حاشیه این بازدید با اشاره به ارزیابی خوب بارندگی در روستاهای بخش مرکزی گفت: امیدواریم به دنبال این بارندگی ها بندهای خاکی از نظر منابع آبی غنی شود.

رحیمی پور عنوان کرد: زیر ساخت های روستای قطرم از جمله ارتباطات، جاده، دیوار ساحلی و… آسیب جدی دیده است که به منظور مرمت راه‌ها و دیوار ساحلی نیاز به تخصیص اعتبار ویژه دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد نیز پس از بازدید و ارزیابی اولیه روستا گفت: ۶ باب منزل مسکونی تخریب و ۳۵ باب دیگر نیز دچار آبگرفتگی شدید شده که نیاز به تعمیرات اساسی دارد.

نادریان زاده عنوان کرد: اعتبار واحدها از بنیاد مسکن استان تامین و به منظور ترمیم مسائل زیربنایی و راه دسترسی بعد از برگزاری جلسه در استان تصمیم نهایی گرفته می شود.

او همچنین از پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی بصورت قرض الحسنه و ۲۰ میلیون تومان بلاعوض به منازلی که دچار آبگرفتگی شده اند خبر داد و گفت: مالکین منازلی که بصورت کامل تخریب شده است از تسهیلات ۲۵۰ میلیون قرض الحسنه و ۵۰ میلیون تومان بلاعوض می توانند بهره مند شوند.

منبع: روابط عمومی فرمانداری بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده