رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷
  • کد خبر : ۱۳۲۲۳۷
  • چاپ خبر : پیام بخشدار مرکزی بافق به مناسبت روز ملی شورها

پیام بخشدار مرکزی بافق به مناسبت روز ملی شورها

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد رحیمی پور بخشدار مرکزی بافق به مناسبت 9 اردیبهشت ماه روز ملی شوراهای اسلامی پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل می باشد: نهم اردیبهشت سالروز تشکیل شورهای اسلامی شهر و روستا، نقطه عطفی در تاریخ کشور عزیزمان میباشد که بسترهای اساسی و زیرساختی را برای مشارکت مردم […]

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد رحیمی پور بخشدار مرکزی بافق به مناسبت 9 اردیبهشت ماه روز ملی شوراهای اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

نهم اردیبهشت سالروز تشکیل شورهای اسلامی شهر و روستا، نقطه عطفی در تاریخ کشور عزیزمان میباشد که بسترهای اساسی و زیرساختی را برای مشارکت مردم در مسیر توسعه و سازندگی شهرها و روستاها فراهم ساخت.

بي ترديد تعامل،همفکري و مشورت از مسائل مهم و تاثیرگذار در بهبود و افزایش کیفیت زندگي اجتماعي انسان ها بشمار مي روند.

دين مبين اسلام نيز به عنوان مکتبي جامع و جهان شمول به تمام ابعاد وجودي و نيازهاي زندگی انسان توجه کرده است و به لحاظ جامعيت، سعادت‌بخشي و پويايي که در آموزه‌هاي خود دارد به هم فکري و مشورت توجه خاصی کرده و اهميت و جايگاه آن را متذکر نموده است.

شوراها به عنوان پيشاني مديريتي در شهر و روستا مي توانند نقش تعيين کننده اي در توسعه داشته باشند که البته در اين زمينه مشارکت مردم به عنوان اصلي ترين سرمايه اجتماعي بسيار مهم است.

اینجانب این روز را به شوراهای اسلامی شهر و روستا به ویژه اعضای محترم شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان بافق، که با همدلی، وظیفه شناسی، توجه به اصل دانش محوری و قانون مداری در حل مشکلات اهالی تلاش می کنند و در این مدت نیز با تعامل و دلسوزی ما را همراهی کرده اند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.امید است که با همراهی روستاییان و مسئولین، این نهاد روز به روز بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه خدمت خالصانه گام بردارد.

محمد رحیمی پور

بخشدار مرکزی بافق

اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده