رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴
  • کد خبر : ۱۳۲۲۴۰
  • چاپ خبر : کلاهبرداري با پيامک جعلي سامانه ثنا

کلاهبرداري با پيامک جعلي سامانه ثنا

فرمانده انتظامي شهرستان بافق از کلاهبرداري از دو نفر در فضاي مجازي با ترفند سامانه ثنا خبر داد. به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ شهرام طولابي نژاد گفت: با اعلام کلاهبرداري در فضاي مجازي با پيامک جعلي ثناي قوه قضائيه ازطريق شماره شخصي، که در اين زمينه بارها تکرار شده باز هم دو نفر در دام […]

فرمانده انتظامي شهرستان بافق از کلاهبرداري از دو نفر در فضاي مجازي با ترفند سامانه ثنا خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ شهرام طولابي نژاد گفت: با اعلام کلاهبرداري در فضاي مجازي با پيامک جعلي ثناي قوه قضائيه ازطريق شماره شخصي، که در اين زمينه بارها تکرار شده باز هم دو نفر در دام شيادان افتادند و در مجموع از آنها 90 ميليون ريال کلاهبرداري شد.

وی افزود: اقدامات لازم جهت بازگرداندن مبالغ کلاهبرداري و شناسايي کلاهبردار در دستور کار قرار گرفت که با بررسي ها و پيگيري هاي لازم و ضمن هماهنگي با مقام قضائي، پليس فتاي شهرستان، متهم را شناسايي و مبلغ کلاهبرداري شده را به حساب هردو مالباخته برگرداند.

فرمانده انتظامي شهرستان بافق با اشاره به اينکه، پرونده دراين خصوص تشکيل و جهت سيرمراحل قانوني به دادسرا ارسال شد، از شهروندان خواست به هشدارها و تذکرات پليس توجه بيشتري داشته باشند و از بازکردن لينک هاي ناشناس و لينک هايي که از شماره شخصي به آنها ارسال مي شود خودداري کنند تا در دام کلاهبرداران نيفتند.

منبع: خبرنگار خبرگزاري پليس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده