رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶
  • کد خبر : ۱۳۲۲۵۴
  • چاپ خبر : دیدار مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران با کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق
به مناسبت هفته کار و کارگر؛

دیدار مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران با کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق

حمید رحیمی مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران به همراه جمعی از مدیران و کارکنان زیر مجموعه با حضور در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق،  با کارکنان این اداره دیدار و با اهدا شاخه گل از زحمات ایشان تقدیر نمود. به گزارش آفتاب بافق، در این دیدار رحیمی ضمن تبریک […]

حمید رحیمی مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران به همراه جمعی از مدیران و کارکنان زیر مجموعه با حضور در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق،  با کارکنان این اداره دیدار و با اهدا شاخه گل از زحمات ایشان تقدیر نمود.

به گزارش آفتاب بافق، در این دیدار رحیمی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته کار و کارگر، گزارشی از وضعیت فعالیت  این مجتمع ارائه نمود.

در ادامه این دیدار نوری رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان ضمن قدردانی از حضور مدیران مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با بیان اینکه زحمت ، تلاش و کوشش کارگران و کارکنان عزیز در عرصه‌های مختلف تحول عظیمی در اقتصاد جامعه ایجاد کرده است  از زحمات و خدمات مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران  قدردانی نمود.

وی با بیان اینکه تعامل بسیار خوبی فی مابین اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان و مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران برقرار است، افزود : کمترین مخاطرات و اتفاقات را در این مجموعه بزرگ معدنی شاهد هستیم که این نشان از درایت و نظارت  مدیریت مجموعه بر عملکرد زیر مجموعه و پیمانکاران است که جای تقدیر و تشکر را دارد.

منبع: روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده