رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰
  • کد خبر : ۱۳۲۳۸۲
  • چاپ خبر : پیام تبریک شهردار بافق به مناسبت فرا رسیدن روز هلال احمر

پیام تبریک شهردار بافق به مناسبت فرا رسیدن روز هلال احمر

به گزارش آفتاب بافق؛ شهردار بافق در پیامی به مناسبت ۱۹ اردیبهشت، روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، از خدمات شایسته مسئولان، امدادگران، داوطلبان و اعضای جوان جمعیت هلال احمر شهرستان قدردانی کرد. در متن پیام آمده است: نام جمعیت هلال احمر از دیرباز با فرهنگ ایثار، فداکاری، خدمت به همنوع و  احساس مسئولیت […]

به گزارش آفتاب بافق؛ شهردار بافق در پیامی به مناسبت ۱۹ اردیبهشت، روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، از خدمات شایسته مسئولان، امدادگران، داوطلبان و اعضای جوان جمعیت هلال احمر شهرستان قدردانی کرد.

در متن پیام آمده است:

نام جمعیت هلال احمر از دیرباز با فرهنگ ایثار، فداکاری، خدمت به همنوع و  احساس مسئولیت انسان های شریف، تلاشگر و سختکوش گره خورده است، انسان هایی از جنس فرشتگان که در سخت ترین و بحرانی ترین لحظات، خالصانه در کنار هموطنان و همنوعان خود بوده و به یاری حادثه دیدگان و نیازمندان می شتابند.

اینجانب هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را که یادآور یک قرن خدمت بی منت است به تمامی مردم  مخصوصاً مسئولان، امدادگران، داوطلبان و اعضای جوان جمعیت هلال احمر شهرستان بافق و همه تلاش گران این عرصه تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در سایه اقدامات و تلاش های شبانه روزی این عزیزان شاهد کمترین آسیب در حوادث و سوانح باشیم.

سید علی نوروززاده، شهردار بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده