رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
  • کد خبر : ۱۳۲۳۹۰
  • چاپ خبر : برگزاری نشست کتابخوان با محوریت پاسداشت میراث فرهنگی

برگزاری نشست کتابخوان با محوریت پاسداشت میراث فرهنگی

 نشست کتابخوان با محوریت پاسداشت میراث فرهنگی با مشارکت کانون بافق شناسی ،اداره میراث فرهنگی و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق روز گذشته در حمام ثبتی و تاریخی ملامراد برگزار شد . به گزارش آفتاب بافق؛ لیلی رنجبر مسئول میراث فرهنگی در این خصوص گفت: این رویداد که با هدف آگاه سازی افکار عمومی […]

 نشست کتابخوان با محوریت پاسداشت میراث فرهنگی با مشارکت کانون بافق شناسی ،اداره میراث فرهنگی و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق روز گذشته در حمام ثبتی و تاریخی ملامراد برگزار شد .

به گزارش آفتاب بافق؛ لیلی رنجبر مسئول میراث فرهنگی در این خصوص گفت: این رویداد که با هدف آگاه سازی افکار عمومی در خصوص مشکلات حوزه حفاظت و مرمت از بناهای تاریخی با استقبال اهالی و دوستداران کتاب و کتابخوانی رو به رو شد در خصوص چگونگی پاسداشت میراث فرهنگی و همچنین بازخوانی روایت مرمت حمام تاریخی و ثبتی ملامراد برگزار گردید .

وی افزود : در ادامه این نشست سید کاظم عباس زاده به بیان خاطرات و حال و هوای قدیم حمام ملامراد در جمع حاضرین پرداخت و از اهل قلم دعوت شد تا سرگذشت این حمام را به رشته تحریر درآوردند تا آیندگان نیز از آن بهره مند شوند .

در پایان نیز از معلمین فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی تجلیل شد .

منبع: روابط عمومی اداره میراث فرهنگی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده