رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸
  • کد خبر : ۱۳۲۴۰۸
  • چاپ خبر : تجلیل از دختران شمشیرباز شهرستان بافق به مناسبت روز دختر

تجلیل از دختران شمشیرباز شهرستان بافق به مناسبت روز دختر

به مناسبت میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر از دختران شمشیرباز شهرستان بافق تجلیل شد. به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر،  اصغر آقابابایی رئیس هیات شمشیربازی شهرستان بافق به همراه  مرضیه دهستانی  نایب رئیس هیات  […]

به مناسبت میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر از دختران شمشیرباز شهرستان بافق تجلیل شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر،  اصغر آقابابایی رئیس هیات شمشیربازی شهرستان بافق به همراه  مرضیه دهستانی  نایب رئیس هیات  با حضور در سالن اختصاصی شمشیربازی این شهرستان از دختران شمشیرباز بافقی تقدیر به عمل آوردند.

اصغر آقابابایی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر گفت: دهه کرامت فرصتی بی نظیر برای بهره گیری و معرفی جایگاه رفیع امامت و ولایت است که با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز می‌شود و این روز بزرگ به عنوان روز دختر نامیده شده و فرصت مناسبی برای تقدیر از دختران  ورزشکار و قهرمانان آینده این شهرستان  است.

وی به فضائل و ارزش های حضرت معصومه (س) پرداخت و ضمن تاکید بر الگوسازی از شخصیت والای آن حضرت افزود: انتظار می رود ورزشکاران  و دختران ما همچون گذشته  با الگو قراردادن سیره زندگی بزرگوارانی همچون فاطمه معصومه(س) سیر کمال را در پیش گرفته و بیش از پیش مایه عزت جامعه اسلامی شوند.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهداء هدایایی از دختران شمشیرباز بافقی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده