رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
  • کد خبر : ۱۳۲۴۱۸
  • چاپ خبر : ارسال هر 5 قسمت دودکش اجکتور (Ejector Estack) پروژه آهن‌اسفنجی بافق به سایت در خرداد 1403

ارسال هر 5 قسمت دودکش اجکتور (Ejector Estack) پروژه آهن‌اسفنجی بافق به سایت در خرداد 1403

مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران گفت: ساخت دودکش اجکتور (Ejector Stack) پروژه احداث کارخانه آهن اسفنجی بافق در مراحل پایانی قرار دارد. به گزارش آفتاب بافق؛ مجتبی حمیدیان با اشاره به اینکه دودکش اجکتور سازه‌ای با دو ورودی از رکوپراتور و یک ورودی از فن می باشد که دود حاصل از احتراق مشعل‌های واحد ریفورمر […]

مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران گفت: ساخت دودکش اجکتور (Ejector Stack) پروژه احداث کارخانه آهن اسفنجی بافق در مراحل پایانی قرار دارد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مجتبی حمیدیان با اشاره به اینکه دودکش اجکتور سازه‌ای با دو ورودی از رکوپراتور و یک ورودی از فن می باشد که دود حاصل از احتراق مشعل‌های واحد ریفورمر کارخانه را پس از بازیابی حرارتی وارد جو می‌کند،گفت: استفاده از دودکش‌ برای بهبود احتراق سوخت مشعل‌های واحد ریفورمر و کاهش تأثیر عوارض گازهای گلخانه‌ای تولید شده، بر محیط‌زیست و انسان است و سبب کاهش دمای گازهای تولیدی و سطح آلاینده‌های تولید شده در محیط اطراف می‌شود.

مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران تصریح‌کرد: ساخت دودکش اجکتور (Ejector Stack) کارخانه آهن‌اسفنجی از اواخر بهمن‌ماه سال گذشته در 5 قسمت آغاز شد و در زمان کنونی مراحل سندبلاست و رنگ‌آمیزی آن در حال انجام است.

حمیدیان افزود:وزن دودکش اجکتور (Ejecto Stack) کارخانه در حدود 92 تن است که ارتفاع آن به حدود 46 متر می‌رسد و بیشترین قطر آن در حدود 6 متر است که تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری حمل هر 5 قسمت آن آغاز و باتوجه به ترافیکی بودن محموله در خرداد ماه وارد مجموعه سایت  پروژه خواهد شد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده