رفتن به بالا
  • شنبه - ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
  • کد خبر : ۱۴۷۱۶
  • چاپ خبر : اجرای پروژه جوادالائمه با هزینه 2 میلیاردریال در امامزاده عبدالله بافق

اجرای پروژه جوادالائمه با هزینه 2 میلیاردریال در امامزاده عبدالله بافق

  رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق گفت: ادامه ساخت پروژه جوادالائمه به عنوان وسیع ترین پروژه امامزاده عبدالله بافق با هزینه 2 میلیاردریال از بیستم مردادماه توسط پیمانکار آغاز می شود.   حجت الاسلام کارگران با اشاره به بتن ریزی حدود 700 مترمکعب از این پروژه، […]

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق گفت: ادامه ساخت پروژه جوادالائمه به عنوان وسیع ترین پروژه امامزاده عبدالله بافق با هزینه 2 میلیاردریال از بیستم مردادماه توسط پیمانکار آغاز می شود.

 

حجت الاسلام کارگران با اشاره به بتن ریزی حدود 700 مترمکعب از این پروژه، افزود: رواق هفتگانه در حدود ضلع شرقی امامزاده به مرحله نازک کاری رسیده است و مرحله سفت کاری اجرای ستون های رواق ها نیز (از طرف خیابان) در شهریورماه انجام خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: صحن و سرای بیرونی امامزاده عبدالله بافق در راستای افزایش جمعیت زائران و نمازگزاران با فضایی حدود 3400 مترمربع بمنظور اقامه نماز ظهر عاشورا و مراسم های مذهبی دیگر در نظر گرفته شده است.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق بیان کرد: عملیات کل صحن بیرونی امامزاده عبدالله که شامل حدود 1500 مترمربع فضای سبز و 1400 مترمربع فصای اصلی صحن است به همت شهرداری و هیأت اُمنای این آستان تا 20 روز دیگر انجام می شود.

 

حجت الاسلام کارگران همچنین از افزایش ورودی های امامزاده عبدالله به داخل حرم خبر داد و گفت: با حذف یک یا دو باب مغازه این آستان، ورودی جدید مانند ورودی باب المهدی ایجاد خواهد شد.

 

وی افزود: هیأت اُمنای آستان امامزاده عبدالله که در رأس آن امام جمعه و فرماندار بافق قرار دارند در تمام زمینه ها همکاری خوبی با این آستان داشته اند و وفاق و همدلی بین خدام، هیأت اُمنای آستان و مسئولان شهرستان تاکنون راهگشا بوده است.

 

انتهای پیام/م.برزگری

 

IMG_3954 IMG_3957

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده