رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
  • کد خبر : ۱۵۶۲۱
  • چاپ خبر : حمایت بیش از 700 حامی نیکوکار از ایتام و نیازمندان بافقی

حمایت بیش از 700 حامی نیکوکار از ایتام و نیازمندان بافقی

  رییس کمیته امداد شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق، به اجرای طرح محسنین و اکرام توسط این نهاد اشاره کرد و گفت: هدف اصلی اجرای این طرح ها استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی و مساعدت به ایتام و خانواده های نیازمند است.   سیدرضا هاشم پور افزود: در راستای اجرای طرح محسنین […]

photo_2016-08-09_21-37-40

 

رییس کمیته امداد شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق، به اجرای طرح محسنین و اکرام توسط این نهاد اشاره کرد و گفت: هدف اصلی اجرای این طرح ها استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی و مساعدت به ایتام و خانواده های نیازمند است.

 

سیدرضا هاشم پور افزود: در راستای اجرای طرح محسنین و اکرام، تعداد 732 نیکوکار و خیر از ایتام و نیازمندان شهرستان بافق حمایت می کنند.

 

وی با اشاره به کمک 162 حامی نیکوکار در طرح محسنین کمیته امداد بافق بیان کرد: تعداد 127 نفر از فرزندان نیازمندی که پدرشان در قید حیات هستند اما به دلایلی از قبیل بیماری، از کار افتادگی و … قادر به تأمین معاش زندگی نیستند با پرداخت ماهیانه 300 هزارریال توسط این افراد، حمایت می شوند.

 

رییس کمیته امداد شهرستان بافق تصریح کرد: تعداد 62 نفر از ایتام نیز در قالب طرح اکرام این نهاد از مساعدت 570 حامی نیکوکار در شهرستان بافق بهره مند هستند.

 

 

انتهای پیام/م.برزگری

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده