رفتن به بالا
  • شنبه - ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
  • کد خبر : ۱۷۵۰۹
  • چاپ خبر : اجرای طرح بسته حمایتی آموزش و پرورش در 2 آموزشگاه بافق

اجرای طرح بسته حمایتی آموزش و پرورش در 2 آموزشگاه بافق

رییس آموزش و پرورش شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق، اظهار داشت: بر اساس شیوه نامه و دستورالعمل های طرح بسته حمایتی از سوی وزارت آموزش و پرورش، تعدادی از مدارس دولتی به بخش غیردولتی واگذار می شود. علی اصغر رنجبر با اشاره به اینکه مدیر مدرسه به عنوان تنها نماینده آموزش و […]

photo_2016-09-07_12-28-12

رییس آموزش و پرورش شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق، اظهار داشت: بر اساس شیوه نامه و دستورالعمل های طرح بسته حمایتی از سوی وزارت آموزش و پرورش، تعدادی از مدارس دولتی به بخش غیردولتی واگذار می شود.

علی اصغر رنجبر با اشاره به اینکه مدیر مدرسه به عنوان تنها نماینده آموزش و پرورش در این مدارس است، افزود: مابقی نیروها از جمله آموزگاران، با نظارت آموزش و پرورش و بر اساس ضوابط تعیین شده بصورت شرکتی جذب شده و مشغول به تدریس می شوند.

وی جذب معلمان را در طرح بسته حمایتی، براساس فرم امتیاز بندی عنوان کرد و گفت: رشته تحصیلی این افراد  مرتبط با آموزش آبتدایی، علوم تربیتی، روانشناسی، مشاوره و … است.

رییس آموزش و پرورش شهرستان بافق به اجرای این طرح در  مدارس خلدبرین و پیروزی شهرستان بافق اشاره و بیان کرد: این مدارس طی 2 سال گذشته تحت پوششش موفقیت آمیز طرح بسته حمایتی (از طریق مؤسسات غیر انتفاعی) قرار گرفتند و عملکرد خوبی داشتند.

رنجبر تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید نیز به منظور جبران کمبود نیرو در دوره ابتدایی، مدارس دخترانه 17 شهریور و نجمه تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه وظیفه آموزش و پرورش، توجه به کیفیت و کمیت مدارس است، گفت: معلمان مدارس تحت پوشش طرح بسته حمایتی، افرادی فعال، پویا و دارای مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشند که  تحصیلات آن ها در رشته های مرتبط بوده و برای ادامه فعالیت نیز کلاس های آموزشی لازم بصورت فشرده برای آن ها برگزار می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بافق خاطرنشان کرد: طبق نتایج بررسی های به عمل آمده از مدارس تحت پوشش این طرح در دو سال اخیر، والدین دانش آموزان از عملکرد آنها اعلام رضایتمندی داشته اند و در مواردی که مشکلات جزیی مشاهده شده، با مساعدت و پیگیری کارشناسان مربوطه، اقدام لازم برای رفع آن انجام شده است.

علی اصغر رنجبر عنوان کرد: اولیای دانش آموزان از طریق حضور موثر و بیشتر در مدارس تحصیل فرزندان خود، از روند کار آموزشگاه مطلع شوند.

وی افزود: چنانچه اولیا و خانواده دانش آموزان، انتقاد یا پیشنهادی در رابطه با عملکرد عوامل اجرایی آموزش و پرورش و مدارس دارند با شماره تلفن 32425051 (کارشناسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ) ، 32424049 (کارشناسی حراست ) و یا 32422031 ( دفتر مدیر آموزش و پرورش ) در میان بگذارند.

رییس آموزش و پرورش شهرستان بافق، در پایان از صبوری و مساعدت اولیاء در کیفیت بخشی به امر تعلیم وتربیت دانش آموزان، تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده