رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
  • کد خبر : ۲۰۰۳۳
  • چاپ خبر : امام خمینی (ره) با شفاف کردن جامعه قلوب مردم را مجذوب خود نمود/ امنیت ملی نتیجه فداکاری بسیجیان و مردم است
امام جمعه شهرستان بافق:

امام خمینی (ره) با شفاف کردن جامعه قلوب مردم را مجذوب خود نمود/ امنیت ملی نتیجه فداکاری بسیجیان و مردم است

به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز مسئولین بسیج اقشار و پایوران ناحیه مقاومت بسیج بافق به مناسبت هفته بسیج با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار امام جمعه شهرستان بافق با تبریک هفته بسیج گفت: امام (ره) آنچنان جامعه را شفاف نمود که توانست قلوب مردم را مجذوب خود کند که […]

به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز مسئولین بسیج اقشار و پایوران ناحیه مقاومت بسیج بافق به مناسبت هفته بسیج با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار امام جمعه شهرستان بافق با تبریک هفته بسیج گفت: امام (ره) آنچنان جامعه را شفاف نمود که توانست قلوب مردم را مجذوب خود کند که حرکت مردم به سمت جبهه ها را می توان نمونه بارز این شاهکار تلقی کرد.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه با اشاره به نگاه ویژه امام راحل (ره) به جوانان اظهار داشت: امام با دید عمیقی که داشت فرمان تاریخی تشکیل بسیج را صادر کرد و این جوانان و بسیجیان بودند که جبهه جنگ و شهادت را حتی با نبود امکانات با عشق و علاقه ای که به نظام و امام داشتند بسیجی وار مدیریت کردند و در این جنگ بود که حتی یک میلیمتر از خاک کشورمان کم نشد.

وی از جوانان بسیجی به عنوان یک نیروی پرشور و پرتوان یاد کرد و افزود: نیروی جوان قدرت و توانایی خاصی دارد و این قدرت سبب درخشیدن او در تمامی مسائل میشود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: الان اگر سالم هستیم به برکت امنیت ملی است که توسط بسیجیان در کشورمان حاکم شده است.

 امام جمعه بافق یادآور شد: امنیت ملی نتیجه فداکاری بسیجیان و مردمی است که اعتقادشان ریشه در دین دارد ، ما مدیون خون شهدا هستیم و باید نسبت به ارزشهای انقلاب پایبند بشیم.

در این مراسم جانشین ناحیه مقاومت بسیج بافق نیز با عرض تسلیت به مناسبت اربعین یاد و خاطره شهدا و امام (ره) را گرامی داشت و با اشاره به بیانات امام در باب بسیج بیست میلیونی گفت امام راحل تاکید ویژه ای بر تفکر بسیجی در وصیتنامه و صیحفه خود داشتند و خود را یک بسیجی می نامیدند ، همانگونه که امام خامنه ای نیز در اکثر بیانات بر روحیه و تفکر بسیجی اصرار دارند و شکست ناپذیری جمهوری اسلامی ایران را به برکت همین می دانند.

محمدجواد مسلمان در ادامه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در جمع مردم اصفهان مبنی بر ایستادگی بر اصول انقلاب و بصیرت سیاسی اظهار داشت: امید است بسیجیان شهرستان بافق با محوریت امام جمعه شهرستان در خط ولایت ، با حواس جمع ، چشم و گوش به فرمان ولایت با بصیرت انشاا… در این مسیر حرکت کنند.

photo_2016-11-21_14-02-20

photo_2016-11-21_14-02-23

photo_2016-11-21_14-02-13

منبع: خبرنگار ناحیه مقاومت بسیج بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده