رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
  • کد خبر : ۲۰۵۸۳
  • چاپ خبر : صبر و مقاومت خانواده شهدا پشتوانه ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران
امام جمعه بافق:

صبر و مقاومت خانواده شهدا پشتوانه ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه بافق در دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم صبر و مقاومتشان را پشتوانه ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست. به گزارش آفتاب بافق؛ روز گذشته خانواده های شهدای مدافع حرم در اردوی یکروزه تفریحی- زیارتی به دیدار امام جمعه بافق رفتند. در این دیدار پس از معرفی خانواده های معظم […]

امام جمعه بافق در دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم صبر و مقاومتشان را پشتوانه ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

به گزارش آفتاب بافق؛ روز گذشته خانواده های شهدای مدافع حرم در اردوی یکروزه تفریحی- زیارتی به دیدار امام جمعه بافق رفتند.

در این دیدار پس از معرفی خانواده های معظم شهدای مدافع حرم استان یزد حجت الاسلام سید جواد سلیمانی حضور این بزرگواران را افتخاری برای شهرستان بافق دانست و گفت: شهدا در درگاه باریتعالی دارای قرب زیادی می باشند و ایستادگی و مقاومت خانواده های شهدا باعث شده که امروز بتوانیم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

امام جمعه بافق جایگاه رفیع شهادت را بلند مرتبه خواند و افزود: عند ربهم یرزقون در پیشگاه خداوند روزی می گیرند و صبر و مقاومت خانواده های شهدا پشتوانه ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در درگاه خداوند اجر و مزد زیادی دارد.

سلیمانی به حادثه کربلا اشاره کرد و اظهار داشت: امام زین العابدین(ع) با سجده بر تربت پاک امام حسین (ع) ارزش و منزلت خاک پدر شهیدش را به اثبات رسانید و این ارزش بالای خاک تربت را می رساند.

وی بیان داشت: خوردن خاک حرام است اما تنها خاکی که تبرک است خاک مقبره امام حسین (ع) می باشد.

سلیمانی تصریح کرد: در دین مبین اسلام نماز خواندن بیرون از محل زندگی شکسته است اما تنها جایی که نماز را باید کامل خواند حائل قبر اباعبدالله الحسین(ع) است و این نشان از جایگاه ویژه رفیع شهادت دارد.

امام جمعه بافق در ادامه یادآور شد: هرکس از دنیا برود باید غسل داده شود و سپس به خاک سپرده شود اما شهداء با لباسهای جنگ و بدون غسل و کفن خاکسپاری میشوند.

سلیمانی با اشاره به اینکه هیچ خونی در درگاه خداوند باارزش تر از خون شهید نیست تاکید داشت: شما پدران و مادران شهدا با لقمه حلال فرزندانی تربیت کرده اید که امروز جان خود را در راه اسلام فدا کرده اند و در صحرای محشر شفیع شما خواهند بود.

در پایان از طرف امام جمعه بافق هدایایی به خانواده های شهدا اهدا گردید.

photo_2016-12-03_12-19-53

photo_2016-12-03_12-19-57

photo_2016-12-03_12-20-00

photo_2016-12-03_12-17-19

photo_2016-12-03_12-17-09

photo_2016-12-03_12-20-07

photo_2016-12-03_12-20-03

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده