رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
  • کد خبر : ۲۳۴۶۱
  • چاپ خبر : با مدیریت امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی به پیروزی رسید + تصاویر
آیت الله ناصری:

با مدیریت امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی به پیروزی رسید + تصاویر

امام جمعه یزد گفـت: مدیریت  امام خمینی(ره)  باعث انسجام، وحدت و همدلی مردم ایران شد. به گزارش آفتاب بافق؛ بمناسبت ایام الله دهه فجر و در هفتمین روز از آن ، مراسم سخنرانی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در تکیه انصار الحسین(ع) بافق برگزارشد. در این مراسم با شکوه که امام […]

امام جمعه یزد گفـت: مدیریت  امام خمینی(ره)  باعث انسجام، وحدت و همدلی مردم ایران شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ بمناسبت ایام الله دهه فجر و در هفتمین روز از آن ، مراسم سخنرانی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در تکیه انصار الحسین(ع) بافق برگزارشد.

در این مراسم با شکوه که امام جمعه بافق؛ سرپرست فرمانداری و مسئولان نظامی و انتظامی، روحانیون، بسیجیان حلقه های طرح صالحین پایگاه نبی اکرم(ص) و جمعی از خانواده های معظم شهداء و مردم شهرستان بافق حضور داشتند.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در ابتداء از حضور اهالی دوست داشتنی بافق در این مراسم باشکوه تشکر کرد و گفت: امام جمعه بافق سوابق مبارزاتی دارند و خود یکی از کسانی هستند که در دوران ستمشاهی یکی از زندانیان بوده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه روزهایی که ایام الله هست دارای ویژگی هایی است که آن روز را خدا به نام خودش نام گذاری می کند گفت: مدیریت امام در انقلاب موجب انسجام مردم و رفع توطه های دشمن می شد.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه ما باید از زندگی امام درس بگیریم و منویات ایشان را پیاده کنیم و حرکت الهی را ادامه بدهیم گفت: بعد از گذشت هزار و چند صد سال از اسلام یک نفر پیدا شد و ماموریتی را در جامعه انجام داد تا آرمانهای پیامبر و امیرالمومنین و احکام قرآن را پیاده کند ، با طاغوتها مبارزه کند و مردم را آگاه کرده و راه را برای آنها باز کند .

آیت الله ناصری حرکتهای امام خمینی را موجب غافلگیری دشمن دانست و گفت:امام هم مردم را آگاه کرد و هم کاری انجام داد که دشمن بدون اینکه فرصت داشته باشد روی قضایا فکر کند تصمیم بگیرد و این نحوه مدیریت امام بود که در مقابل توطئه های آشکار و پنهان برخورد کرد و با مردم هم به گونه ای رفتار کرد که پیر و جوان توانستند انقلاب و امام را بشناسند و درک کنند..

امام جمعه یزد مدیریت امام در انقلاب را موجب انسجام مردم و رفع توطه های دشمن دانست و افزود: امام از نظر مسائل سیاسی و انقلابی جامع نگر بود و انقلابهای قبلی را بررسی و آسیب شناسی کرده بود، با بسیاری از رهبران انقلابهای قبلی معاشرت کرده و درباره نقاط ضعف و قوت حرکت آنها فکر و برنامه ریزی کرده بود تا انقلابی را مدیریت کند که دشمن نتواند در آن رخنه کند و این خیلی مدیریت می خواهد تا شخصی در مقابل همه توطئه ها بایستد ، نترسد و مقاومت کند مثلا در جنگ تحمیلی زمانی که صدام نفوذ کرد و رعب و وحشت کشور را گرفته بود امام بلافاصله وارد شد و صحبتی کرد کانه چیزی نبوده و فردای آن روز در ارتش طراحی شد و تعدادی هواپیما بلند شد و به کشور عراق و برگشت و تمام آن نخوتهای صدام ریخت.

آیت الله ناصری مدیریت امام را مدیریتی دانست که موجب شد بوسیله آن هم عقاید ، اعتقادات و اخلاق اسلامی حفظ شود و مردم یکپارچه شوند و اراده ها سست نشود و کسی نترسد و این چیزهایی است که مدیریت می خواهد که نظیر آن در دنیا نیست.

لازم بذکر است در ابتدای مراسم امام جمعه بافق از حضور آیت الله ناصری در بافق تشکر کرد و از وی به عنوان یکی  از همرزمان و همراهان امام (ره) نام برد.

عکس: mtb1353@yahoo.com

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده