رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
  • کد خبر : ۲۴۰۶۲
  • چاپ خبر : ” مهدی منصوریان وتوسعه و عمران بافق”
هندبال لیگ برتر؛

” مهدی منصوریان وتوسعه و عمران بافق”

گفتگو با منصوریان پس از باخت خانگی بازیکنان توسعه و عمران با نیروی زمینی تهران به گزارش آفتاب بافق؛ مهدی منصوریان سرمربی تیم لیگ برتری هندبال توسعه و عمران  بافق در گفتگوی کوتاه دلایل شکست تیمش را چنین توصیف کرد. منصوریان گفت: در اولین تجربه سرمربیگری خود امسال سال سختی برای من بود. وی گفت: […]

گفتگو با منصوریان پس از باخت خانگی بازیکنان توسعه و عمران با نیروی زمینی تهران

به گزارش آفتاب بافق؛ مهدی منصوریان سرمربی تیم لیگ برتری هندبال توسعه و عمران  بافق در گفتگوی کوتاه دلایل شکست تیمش را چنین توصیف کرد.

منصوریان گفت: در اولین تجربه سرمربیگری خود امسال سال سختی برای من بود.

وی گفت: با توجه به اینکه تیم دقیقه نود بسته شد. نتوانستیم یارگیری خوبی داشته باشیم و تیم تلفیقی از بازیکنان کم تجربه و بومی و چند تن نیز باتجربه بسته شد.

سرمربی هندبال گفت:  در اوایل لیگ بخاطر نداشتن تمرینات بدنسازی و قرعه بد بازیها با تیمهای سخت بازی کردیم و نتایج را واگذار می کردیم ولی در ادامه روند بازیها بهتر شد و تیمهای مطرح لیگ را شکست دادیم .

منصوریان گفت:  بخاطر فشردگی بازیها و زمان نامناسب برای ریکاوری و تمرینات بازیکن مصدوم زیاد دادیم که به ضررمان تمام شد .در همین بازی آخر در مقابل نیروی زمینی تهران 4 مصدوم داشتیم نبود  احسان ابویی تنها ملی پوش بومی  و کاپیتان تیم احساس شد و نتوانستیم برنده میدان باشیم .امیدوارم در چهار بازی باقیمانده و رسیدن مصدومین نتایج بهتری کسب کرده و در لیگ باقی بمانیم .

لازم بذکر است مهدی منصوریان جمعه شب ساعت 21.45 میهمان ورزش تابان یزد می باشد.

تصاویری زیبا از بازی دوتیم توسعه و عمران بافق و نیروی زمینی تهران

عکاس: علی خالقدادی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده