رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
  • کد خبر : ۳۱۳۵
  • چاپ خبر : بازديد فرماندار بافق از مجتمع کارگاهي نگهداري و تعميرات اساس لکوموتيو

بازديد فرماندار بافق از مجتمع کارگاهي نگهداري و تعميرات اساس لکوموتيو

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ "سيد مهدي طلايي مقدم" فرماندار شهرستان به اتفاق مدير کارخانجات تعميرات لکوموتيو بافق از مجتمع کارگاهي نگهداري و تعمير اساس لکوموتيوهاي GE واقع در شهرک صنعتي مبارکه بازديد و از فعاليت هاي شرکت فني مهندسي بافق شهاب مطلع شد. مدير عامل شرکت فني مهندسي بافق شهاب در اين […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ "سيد مهدي طلايي مقدم" فرماندار شهرستان به اتفاق مدير کارخانجات تعميرات لکوموتيو بافق از مجتمع کارگاهي نگهداري و تعمير اساس لکوموتيوهاي GE واقع در شهرک صنعتي مبارکه بازديد و از فعاليت هاي شرکت فني مهندسي بافق شهاب مطلع شد.

مدير عامل شرکت فني مهندسي بافق شهاب در اين بازديد با اشاره سوابق اجرايي ايت شرکت گفت: شرکت بافق شهاب در سال 73 شروع به فعاليت کرده است که با ورود به شبکه ريلي کشور در سال 90 تا کنون با انعقاد 4 قرارداد در قالب نگهداري و تعمير لکوموتيوهاي GE فعاليت دارد.

" رضا محمدي" افزود: طي چهار سال اخير بيش از 150 دستگاه لکوموتيو GE توسط اين شرکت تعمير و نگهداري شده است که بيشتر در حوزه تعمير اساس بلوکه موتور لکوموتيو و تعمير اساس گيربکس مي باشد.

وي به معرفي مجتمع کارگاهي پروژه نگهداري و تعمير لکوموتيوهاي GE پرداخت و گفت: اين مجتمع شامل کارگاههايي از قبيل : ترکشن موتور ، سيلندر ، سرعتنما و الکترونيک ، برق ، مکانيک ، ترمز و شاتون پيستون مي باشد که در شهرک صنعتي مبارکه اين مجتمع مشغول به فعاليت است.

محمدي به برنامه هاي توسعه و افق آينده شرکت فني مهندسي بافق شهاب اشاره کرد و تصريح کرد : تعمير توربوشارژ لکوموتيو GE از جمله برنامه هاي آينده ي اين شرکت مي باشد که مي تواند توسط کارشناسان و متخصصان مجرب بومي به اين مهم دست پيدا کنيم.

در حاشيه اين بازديد پس از بحث و تبادل و نظر فرماندار و هيات همراه در خصوص توسعه کارخانجات تعميرات اساس لکوموتيو تصميماتي اخذ شد.

New5633 New5640 New5657 New5667 New5673 New5674

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده