رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
  • کد خبر : ۳۲۵۵۱
  • چاپ خبر : چشم انداز مثبت صنايع جوار معدني  در بافق

چشم انداز مثبت صنايع جوار معدني  در بافق

فرماندار بافق گفت: از ۶۵ میلیارد عوارضی که سنگ آهن مرکزی اعلام نموده در ٥ سال گذشته پرداخت کرده، ٧٠ درصد صرف امور شهري و مابقي در جهت توسعه و عمران روستاها هزينه مي شود. به گزارش آفتاب بافق؛ محمد زاده رحمانی در جلسه ی مشترک با مدیران و معاونان شرکت سنگ آهن مرکزی ضمن […]

فرماندار بافق گفت: از ۶۵ میلیارد عوارضی که سنگ آهن مرکزی اعلام نموده در ٥ سال گذشته پرداخت کرده، ٧٠ درصد صرف امور شهري و مابقي در جهت توسعه و عمران روستاها هزينه مي شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد زاده رحمانی در جلسه ی مشترک با مدیران و معاونان شرکت سنگ آهن مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان این معدن با اشاره به افت قیمت در سال ۹۴ اظهار داشت: به همت تمامی کارکنان در بحث سرمایه گذاری و توسعه همت ارزندی انجام شد، مدیریت و کارکنان چراغ مجموعه را در سال ۹۴ روشن نگه داشته اند.

وی با اشاره به اینکه در ۹۵ رشد قابل توجه ای در توسعه شهر و صنایع جوار معدنی صورت گرفته است تصریح کرد:

شواهد و برآوردها نیز حاکی از این گفته می باشد و  مجموعه اقداماتی که گزارش می شود نوید این را می دهد که سوای از طرح گندله پیشرفت فیزیکی خوبی انجام و سایر واحدهای جوار معدنی شهرستان نيز سر از خاک بیرون مي آورند.

فرماندار بافق ادامه داد: بافق باید به شهرستانی تبدیل شود که در میزان خام فروشي و کم عیار فروشی رتبه ی آخر در سطح کشور و استان را داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه ارزش افزوده باعث ایجاد کسب و کار و ثروت در شهرستان می شود خاطر نشان کرد: تنها راه ايجاد ارزش افزوده، ايجاد صنايع و فرآوري مواد اوليه مي باشد.

فرماندار بافق با اشاره به اینکه برآمدگی معدن به گودی و پیتی در چغارت تبدیل شده است یادآور شد: البته در جوار آن پارک زيباي آبشار رویش داشته است که عمده آن ماحصل کمک شرکت سنگ آهن مرکزی به شهر است.

زاده رحمانی اضافه کرد: زمانی که با مدیران کل استان و سطوح وزارتخانه ها جلسه می شود،  بافق همیشه یک قدم از سایر مدیران شهرستان ها جلو است و مثال آن بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی ولیعصر (عج) بافق است که همزمان با شهرستان های ابرکوه و خاتم آغاز شد و رشد فيزيكي به مراتب بهتري دارد.

وی گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی و در در وهله بعد، سازمان ایمیدرو سهم ۴/۸میلیارد شهرستان را پرداخت و پیمانکار بخش دولتی در طرح بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی  مشغول بکار شده است.

وی با اشاره به اینکه در همه ی ارکان شهرستان رد پای شرکت سنگ آهن و زحماتی که کارکنان متحمل می شوند کاملا مشخص است خاطر نشان کرد: افزايش تعلق و وابستگی بین افراد با مجموعه ای كه در آن كار می كنند باعث تسهيل بهتر امور و پيشرفت بهتر كارها مي شود.

فرماندار بافق با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال ۹۶ مبنی توجه بیشتر به اقتصاد اظهار داشت: امیدواریم این خواسته مقام معظم رهبری محقق و با شروع به كار دولت دوازدهم و تيم كاري آقاي دكتر روحاني رشد مثبت اقتصادي كشور ادامه، جایگاه جمهوری اسلامی در جمع جایگاه اقتصادی در عرصه بین المللی در شاخص های مختلف ارتقا پیدا کند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده