رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
  • کد خبر : ۳۴۱۶۹
  • چاپ خبر : حال و هوای حاجیان بافقی در سرزمین وحی/  برگزاری دعای روحبخش  کمیل

حال و هوای حاجیان بافقی در سرزمین وحی/  برگزاری دعای روحبخش  کمیل

دعای روحبخش  کمیل در  جوار کعبه معظمه جان و دل حج گزاران بافقی را جلا داد. به گزارش خبرنگار  آفتاب بافق از مکه (غلامعلی حبیبیان )نجوای عارفانه کمیل در شهر  زادگاه علی علیه السلام، صاحب دعا، ناله و اشک مهمانان ذیحجه را حال و هوایی دیگر داده بود. حج گزاران بافقی که پس از انجام […]

دعای روحبخش  کمیل در  جوار کعبه معظمه جان و دل حج گزاران بافقی را جلا داد.

به گزارش خبرنگار  آفتاب بافق از مکه (غلامعلی حبیبیان )نجوای عارفانه کمیل در شهر  زادگاه علی علیه السلام، صاحب دعا، ناله و اشک مهمانان ذیحجه را حال و هوایی دیگر داده بود.

حج گزاران بافقی که پس از انجام عزتمندانه مناسک حج ابراهيمي، اولين دعاي کميل را در جوار خانه خدا با زبان تضرع، قرائت مي کردند از خداوند کريم،  ظهور حضرت حجت عليه السلام و رفع گرفتاريهاي شخصي و عمومي از زندگي خود و جامعه مسلمين را مسالت کردند.

دراین مراسم که در سالن اجتماعات هتل راحه بکه شهر مکه مکرمه از سوی بعثه مقام معظم رهبری وبا حضورجمعی از حجاج یزد وکرمان برگزارشددعای کمیل را مداح اهلبیت حاج حمید رمضانپور قرآئت کرد.

 حجت الاسلام راشد یزدی درابتدای این مراسم در سخنانی به اهمیت دعا و بویژه استغفار به درگاه خدا وند متعال اشاره کرد و گفت : خداوند همه گناهان را می آمرزد بجز حق الناس را که باید بکوشیم حقی از مردم بر گردن نداشته باشیم.

وی شب جمعه را شب رحمت و مغفرت دانست و به زایران بیت الله الحرام توصیه کرد فرصت حضور در کنار کعبه معظمه و شهر مکه را غنیمت بشمارند و با تصمیم جدی ؛ زندگی تازه ای بدور از معصیت پرورگار آغاز کنند.

وی افزود : در شهر مکه ؛‌ دل را از هر چه بدی و پلیدی است پاک کنیم و ان شاالله با حجی مقبول به کشور بازگردیم.

تصاویر  مراسم را درادامه ببینید:

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده