رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
  • کد خبر : ۴۰۲۹۷
  • چاپ خبر : پیام تسلیت رئیس هیئت کاراته بافق در پی درگذشت والده حدیث خدمت

پیام تسلیت رئیس هیئت کاراته بافق در پی درگذشت والده حدیث خدمت

به گزارش آفتاب بافق،محسن محمدی، رئیس هیئت کاراته شهرستان بافق در پی درگذشت “اعظم تقی زاده” مادر گرامی حدیث خدمت،یکی از کاراته کاران این شهرستان با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت به این ورزشکار عزیز،از خداوند منان برای وی طلب صبر و غفران الهی را برای آن مرحومه خواهان شد. متن پیام به شرح ذیل […]

به گزارش آفتاب بافق،محسن محمدی، رئیس هیئت کاراته شهرستان بافق در پی درگذشت “اعظم تقی زاده” مادر گرامی حدیث خدمت،یکی از کاراته کاران این شهرستان با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت به این ورزشکار عزیز،از خداوند منان برای وی طلب صبر و غفران الهی را برای آن مرحومه خواهان شد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

سرکار خانم حدیث خدمت

از سفر آخرت هیچکس را حذر نیست و از آن روز که قفس تن میشکند و روح به ابدیت می پیوندد ، چهره زیبایش در قاب عکس همواره به چشم می آید که با نگاه مهربانش میگوید مرا آیینه آسمان ببینید و در قلب خود بجویید.

درگذشت مادر مهربان و مومنه تان باعث تاسف و تاثر عمیق اینجانب و جامعه کاراته شهرستان بافق گردید ، بدین وسیله مراتب تالم و اندوه خود و جامعه کاراته بافق را اعلام نموده و از درگاه خداوند منان رحمت ، غفران الهی و علو درجات برای آن مرحومه ، صبر جمیل و بردباری برای آن خانواده محترم را مسئلت می نمایم.

محسن محمدی

رئیس هیئت کاراته شهرستان بافق

 

 

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “پیام تسلیت رئیس هیئت کاراته بافق در پی درگذشت والده حدیث خدمت”

  • ماشالله شمس الدینی says:

    سلام
    دوسب گرامی جناب آقای محمود تقی زاده
    بانهایت تاسف و تالم درگذشت برادرزاده گرامیتان را خدمت شما و سایر بستگان داغدارتسلیت و تعزیت عرض نموده ازخداوند منان علودرجات را برای آن شادروان جنت مکان وبرای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده