رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
  • کد خبر : ۴۰۴۵۹
  • چاپ خبر : حضور سنگ آهن بافق در همایش بین المللی بهداشت محیط و توسعه پایدار یزد
گزارش تصویری:

حضور سنگ آهن بافق در همایش بین المللی بهداشت محیط و توسعه پایدار یزد

دومین همایش بین المللی و بیستمین همایش ملی بهداشت محیط و توسعه‌ی پایدار، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی امروز در یزد آغاز به کار کرد. به گزارش آفتاب بافق، دومین همایش بین المللی و بیستمین همایش ملی بهداشت محیط و توسعه‌ی پایدار، صبح امروز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی به مدت سه روز از تاریخ […]

دومین همایش بین المللی و بیستمین همایش ملی بهداشت محیط و توسعه‌ی پایدار، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی امروز در یزد آغاز به کار کرد.

به گزارش آفتاب بافق، دومین همایش بین المللی و بیستمین همایش ملی بهداشت محیط و توسعه‌ی پایدار، صبح امروز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی به مدت سه روز از تاریخ 7 الی 9 آذر ماه آغاز به کار کرد.

در این همایش شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با حضور دکتر میرزایی جانشین مدیر عامل و مدیر  HSE شرکت، مهندس میرزایی معاون منابع انسانی و اموراجتماعی،حسن زاده مدیر آموزش شرکت،مهندس غلامرضاپور مسئول محیط زیست و جمعی از پرسنل مرتبط با موضوع ،نقش فعالی از خود نشان داد.

دکتر مختاری، دبیر اجرایی این همایش گفت: این همایش  با هدف بررسی چالش های زیست محیطی کشور در زمینه های مدیریت آب و فاضلاب، آلودگی هوا، مدیریت پسماندها واثرات آن بر سلامت برگزار شده است. بیش از هزار نفر از دانشجویان , استادان و صاحب نظران داخلی و شرکت کنندگانی از کشورهای المان , فرانسه ,دانمارک , اسپانیا و سوئیس  به مدت سه روز در خصوص اهمیت موضوع بهداشت محیط و چالش های پیش روی ان به بحث و تبادل نظر می پردازند .

 وی افزود: از مجموع  760مقاله ارسالی به دبیر خانه همایش  360 مقاله پذیرفته شده است که بصورت پوستر و سی مقاله هم بصورت سخنرانی طی مدت برپایی همایش ارائه می شود..

دکتر رئیسی،معاون بهداشتی وزیر بهداشت در این همایش از ایجاد دفاتر سلامت برای نظارت و کنترل در جهت مداخله در حفظ سلامت در حیطه های بهداشت محیط و حرفه ایی خبر داد و گفت: توجه به سلامت بهداشت محیط و سلامت اب و خاک و هوا از مهمترین اولویت های این زوارتخانه است .

 وی همچنین در این همایش از طرح های مشارکتی وزارت بهداشت با سازمان حفاظت محیط زیست در جهت کاهش آلایندهای زیست محیطی خبر داد .

موضوع بهداشت محیط و توسعه پایدار , مدیریت پسماند و فضای سبز،سلامت کودکان،نقش الودگی هوا در مرگ و میرها از مهمترین محورهای این همایش سه روزه است .

لازم بذکر شرکت سنگ آهن با ایجاد غرفه در ورودی سالن همایش ها،کمک ها و خدمات این شرکت نسبت به موضوعات بهداشت و درمان شهرستان و راهکارهای محیط زیستی شرکت را ارائه داد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده