رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
  • کد خبر : ۴۰۷۵۸
  • چاپ خبر : ارسال محموله های امدادی جمعیت هلال احمر یزد به زلزله زدگان کرمان
معاون امداد و نجات هلال احمر استان:

ارسال محموله های امدادی جمعیت هلال احمر یزد به زلزله زدگان کرمان

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان از اعزام 7 دستگاه کامیون و تریلر شامل محموله های امدادی این سازمان به زلزله زدگان کرمان خبر داد. به گزارش آفتاب بافق،محمد رضا فتاحی،سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از ارسال 7 دستگاه کامیون و تریلر محموله امدادی شامل ۴۰۰ دستگاه […]

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان از اعزام 7 دستگاه کامیون و تریلر شامل محموله های امدادی این سازمان به زلزله زدگان کرمان خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق،محمد رضا فتاحی،سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از ارسال 7 دستگاه کامیون و تریلر محموله امدادی شامل ۴۰۰ دستگاه چادر امدادی ، ۲۶۷۰ تخته پتو و ۷۴۰ شعله چراغ والور برای زلزله زدگان کرمان خبر داد.

وی با بیان این که از هیچ کمکی در جهت امداد رسانی به مردم زلزله زده استان کرمان دریغ نخواهیم کرد، افزود : نیروهای امدادی و تیم واکنش سریع  استان در حالت آماده باش هستند تا در صورت اعلام نیاز به این مناطق اعزام شوند.

فتاحی در ادامه سخنان خود با تکذیب هر گونه شایعه ای مبنی بر پیش بینی وقوع حوادث طبیعی در استان گفت: جمعیت هلال احمر استان با تکذیب شدید اینگونه خبرها، پیگیر نشر اکاذیب از طریق سازمان قضایی خواهد بود. از مردم شریف استان تقاضا می کنم اخبار و اطلاعات را فقط از مجاری قانونی پیگیری کنند و به شایعات در فضاهای مجازی توجهی نکنند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده