رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
  • کد خبر : ۴۳۱۵۴
  • چاپ خبر : برگزاری نشست بصیرتی در روستای کوشک بافق

برگزاری نشست بصیرتی در روستای کوشک بافق

همزمان با هفته بصیرت،نشست روشنگری با موضوع پدران آسمانی،تحلیل دستاوردهای جبهه مقاومت و 9 دی همزمان با چهارمین سالگرد مرحوم حاج حسین حیدری پدرشهیدان حیدری، توسط پایگاه های بسیج مقاومت شهرستان بافق در حسینه شهدا روستای کوشک برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، همزمان با هفته بصیرت،نشست روشنگری با موضوع پدران آسمانی،تحلیل دستاوردهای جبهه مقاومت […]

همزمان با هفته بصیرت،نشست روشنگری با موضوع پدران آسمانی،تحلیل دستاوردهای جبهه مقاومت و 9 دی همزمان با چهارمین سالگرد مرحوم حاج حسین حیدری پدرشهیدان حیدری، توسط پایگاه های بسیج مقاومت شهرستان بافق در حسینه شهدا روستای کوشک برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، همزمان با هفته بصیرت،نشست روشنگری با موضوع پدران آسمانی،تحلیل دستاوردهای جبهه مقاومت و 9 دی همزمان با چهارمین سالگرد مرحوم حاج حسین حیدری پدرشهیدان حیدری شب گذشته توسط حوزه های مقاومت شهید قدوسی،شهدای خواهر بافق و پایگاه های بسیج شهید هاشمی نژاد و زینبیه(س) در حسینه شهدا روستای کوشک برگزار شد.

ابتدا غبارروبی گلزارشهدا و مرقد پدرشهیدان حیدری انجام شد.

در این نشست حجة الاسلام حامد حسنی نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس،مدافعان حرم و نیز پدران شهدای روستای کوشک گفت: شهدا و خانواده های معظم شهدا به این کشور و ملت آبرو بخشیدند. پیاده کردن سیره شهدا در جامعه پیاده سازی سیره علوی است.

وی افزود: امروز جامعه اسلامی مدیون خون های پاک شهدا است،‌شهدایی که تربیت یافته پدرانی زحمت کش، دلسوخته، ساده زیست و بی توقع هستند که با تقدیم تنها فرزند و یا چند فرزند خویش برای دفاع از اسلام به شهادت آنان افتخار می کنند..

 حسنی نژاد پدران شهدا را الگوهای صبر و ایثار و استقامت دانست و خاطر نشان کرد:این ها سرمایه های عظیم نظام اسلامی هستند که وجودشان مایه عزت و اقتدار است.

وی در ادامه سخنان خود به نقش جبهه مقاومت در شکست نیروهای داعش پرداخت و آن را حرکتی بی‌بدیل نامید و گفت:  البته این دستاورد عظیم جبهه مقاومت صرفا محدود به سقوط خلافت داعش در منطقه سوریه و عراق نیست، بلکه در حقیقت ناکام گذاشتن طرح آمریکایی ها در این مناطق بود که با هدف ایجاد بی‌ثباتی به نفع رژیم صهیونیستی طراحی شده بود.

حسنی نژاد با بیان اهمیت نقش محور مقاومت در تثبیت حاکمیت‌های ملی،افزود: در سوریه بعد از گذشت 6 سال از ایستادگی جبهه مقاومت، امروز جبهه تروریستی شکست فاحشی را متحمل شده و روند تروریست‌ زدایی ادامه دارد.

وی با تاکید بر تلاش جمهوری اسلامی ایران، سوریه و کشورهای در محور مقاومت بر حل سیاسی بحران سوریه ادامه داد: امروز باید نقش دولت سوریه در مذاکرات اول باشد و جبهه مقاومت باید از این مسیر در گفت‌وگوها حمایت کند، همان‌طور که محور مقاومت در دوره جهاد و میدان امنیت نقش اول را بر عهده داشت باید در حمایت از نظام سیاسی نیز همین مسیر را ادامه دهد.

 سپس حسنی نژاد به اهمیت و جایگاه بصیرت در اندیشه های انسان پرداخت و بر تلاش های دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی در خاموش کردن بصیرت برای نابودی این نظام اشاره نمود.

وی  با بیان تجلی قدرت الهی و شکست فتنه آمریکایی در حوادث سال ۸۸ ، 9 دی ماه را نشانی از تبلور بصیرت مردم انقلابی ایران دانست و با اشاره به نامگذاری این روز به نام میثاق امت با ولایت و روز ملی بصیرت ، از حاضرین خواست با تدبر بیشتر در آیات قرآن،روایت ائمه (ع) و بیانات مقام معظم رهبری  با بصیرت کامل در راه خدمت به مردم و نظام مقدس اسلامی قدم بردارند.

درادامه اقای کهدوئی از فرماندهان جبهه مقاومت باتشریح اوضاع جنگ سوریه واتفاقات اغتشاشات کور چند روز گذشته به خاطرات جنگ سوریه پرداخت.

درپایان نیز با نوای گرم ذاکر اهلبیت کربلایی ابراهیم حیدری مجلس رنگ وبوی کربلایی به خود گرفت وبه یاد پدران اسمانی وشهدای مدافع حرم نوحه سرای شد.درنهایت مدعوین بزم شهدا ازسفره احسان شهدا بهره بردند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده