رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
  • کد خبر : ۴۳۱۷۴
  • چاپ خبر : مردم باید هوشیار باشند، دشمن بدنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی است
خطیب نمازجمعه بافق:

مردم باید هوشیار باشند، دشمن بدنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی است

امام جمعه بافق؛ اتفاقات جند روز اخیر توسط یک عده فتنه گرو اغتشاشگر را محکوم کرد و گفت: مردم بابد هوشیار باشند. حجت الاسلام سلیمانی در خطبه اول نماز جمعه این هفته بافق با سفارش نمازگزاران به تقوی الهی و در ادامه مبحث عوامل تحکیم بنیان خانواده گفت : برای زندگی سالم و بدون چالش […]

امام جمعه بافق؛ اتفاقات جند روز اخیر توسط یک عده فتنه گرو اغتشاشگر را محکوم کرد و گفت: مردم بابد هوشیار باشند.

حجت الاسلام سلیمانی در خطبه اول نماز جمعه این هفته بافق با سفارش نمازگزاران به تقوی الهی و در ادامه مبحث عوامل تحکیم بنیان خانواده گفت : برای زندگی سالم و بدون چالش اعضای خانواده می بایست صادق و راستگو باشند و دروغ پایه های زندگی را متزلزل می کند. اعتماد از بین می  برد. زن و مرد باید با هم صادق باشند.

قرآن میفرماید: بگردید و بررسی کنید تا ببینید دروغگو چه جایگاهی در جامعه دارد. حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه دروغ گفتن پدر و مادر بر فرزندان اثر منفی می گذارد افزود :

دروغ جزو گناهانی است که در زندگی انسان چالش به وجود می آورد.

امیر المومنین میفرمایند : بدترین لسان زبانی است که دروغ بگوید و قطعا در عرصه قیامت شرمنده خواهد شد. وی نمازگزاران را به پرهیز از دروغ گفتن سفارش کرد و اظهار داشت : در فضای خانواده و  برای ایجاد اطمینان  دروغ نگویید و همه مسایل را در برابر فرزندان مطرح نکنید مسلما با

صداقت و راستی بنیان خانواده پابرجا و مستحکم خواهد شد.

امام جمعه بافق در خطبه دوم با اشاره به اتفاقات روی داده در هفته گذشته گفت :

در راس همه رویدادها موضوع آشوب هفته گذشته است. دشمن اولین هدفش اینست که امنیت شهرها را بهم بریزد. اگر امنیت متزلزل شود جامعه از رشد باز می ماند.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جریان فتنه که فرمودند دقیق تصمیم گیری کنید و عجولانه نباشید اظهار داشت :

اولین حرکت از مشهد آغاز شد و مجموعه شهرهای آشوب زده بیشتر از دوازده شهر نبوده و جمعیت وارد شده در صحنه قلیل  و اندک بوده است و بیشتر افراد تماشاگر بودند. وی با بیان اینکه اعتراضات بیشتر به خاطر مسایل اقتصادی و بانکی بوده و اعتراض مردم از عدم پرداخت حقوق بوده است گفت : مشکلات مردم واقعیت دارد که  گرانی هست و مردم ناراحتند.اما غافل نباشید که بهانه به دست دشمن ندهید.

در این جریان سلطنت طلبها ؛ وهابیها؛  تکفیریها و داعشی ها و  رژیم امریکا و صهیونیست وارد شدند و پرچم کشور ایران را آتش زدند . منبر و نخل را سوزاندند.اینها با اعتقادات ما بازی کردند. همه اینها  نشانه ای هست که استکبار در بین جمعیت نفوذ کرده است. خطیب نمازجمعه بافق با قدردانی از زحمات و تلاش نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) برای برقراری امنیت و آرامش گفت : اعلام می کنیم آنهاییکه اغتشاش می کنند کنار بایستید همه این افراد را دشمن داخلی و خارجی تحریک می کنند وجوانان را آلوده می کنند و سپس منافقین در مقابل و روبروی نظام می ایستند.

  حجت الاسلام سلیمانی با تحسین هوشیاری و موقع شناسی مردم افزود : آفرین بر مردم که وحدت و انسجام خودشان در تمام نقاط کشور را حفظ می کنید.

مواظب باشید تا ارزشها زیر سوال نرود و اتحاد داشته باشید که پناه و ملجاء همه ما رهبری عظیم الشان  نظام حضرت آیت الله خامنه ای هستند. ما باید از ازراهنمایی ها و دستورات ایشان پیروی کنیم.

امام جمعه بافق با بیان اینکه دشمن با داعش سازی قصد تخریب عراق و سوریه را داشت تا از این طریق شاید بتواند به خیال خام خود بتواند در ایران نفوذ کند عنوان کرد : سردار قاسم سلیمانی همه ایادی استکبار و داعش را  از بین برد و تنها کشوری که زیر بار  زور گویی های اینها نرفت ایران اسلامی بود. در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران پرچم شیعه را برافراشته است و

دوران انقلاب اسلامی در ایران تنها دوره ای است که با حاکمیت ولایت فقیه حتی یک وجب از خاک کشور تحویل بیگانه نشد.

خطیب نماز جمعه بافق در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز  17 دی ماه و  کشف حجاب توسط رژیم پهلوی گفت : کشف حجاب اثرات سوء یی دارد و  زن بی حجاب هوس بازان و شهوت طلبان به دنبال خود می کشاند در حالیکه  حجاب و رعایت مسائل شرعی می تواند آرامش روحی و روانی را در جامعه به دنبال داشته باشد و کانون خانواده را مستحکم سازد چراکه حجاب مبارزه با بی بند و باری است.

وی در پایان یاد و خاطره شهدای هسته ای و شهید احمدی روشن را گرامی داشت و به روان شهیدان دانشجو درود فرستاد.

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “مردم باید هوشیار باشند، دشمن بدنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی است”

  • عاقل را اشارتی کافیست
    مردی برای خودش خانه ای ساخت و از خانه قول گرفت که تا وقتی زنده است به او وفادار باشد وبر سرش خراب نشود وقبل از هر اتفاقی وی را آگاه کند
    مدتی گذشت ترکی بر دیواری ایجاد شد مرد فورا آنرا باگچ پوشاند بعد از مدتی در جایی دیگر از دیوار ترکی ایجاد شد و باز هم مرد ترک را با گچ پوشاند واین اتفاق چندین بار اتفاق افتاد و بالاخره روزی ناگهان خانه فرو ریخت
    مرد با ناراحتی و سرزنش قولی را گه گرفته بود یاد آوری کرد و خانه پاسخ داد من بارها خواستم به تو هشدار دهم ولی هر بار دهانم را با گچ گرفتی و مرا ساکت کردی این هم عاقبت نشنیدن هشدارها

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده