رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
  • کد خبر : ۴۳۲۰۶
  • چاپ خبر : تجلیل از شرکت سنگ آهن مرکزی در دومین جشنواره صنایع برتر یزد +تصاویر

تجلیل از شرکت سنگ آهن مرکزی در دومین جشنواره صنایع برتر یزد +تصاویر

صبح امروز و در سالن جدید آمفی تئاتر هتل نیکان از شرکت سنگ آهن به عنوان یکی از 10 شرکت برتر دومین جشنواره صنایع برتر استان یزد تجلیل شد. به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز با حضور بلندیان رئیس بسیج جامعه مهندسین استان یزد،فتوحی مسئول انجمن معدن بسیج مهندسین،شیروانی دبیر جشنواره،فرمانده سپاه ناحیه بافق،فرمانده بسیج […]

صبح امروز و در سالن جدید آمفی تئاتر هتل نیکان از شرکت سنگ آهن به عنوان یکی از 10 شرکت برتر دومین جشنواره صنایع برتر استان یزد تجلیل شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز با حضور بلندیان رئیس بسیج جامعه مهندسین استان یزد،فتوحی مسئول انجمن معدن بسیج مهندسین،شیروانی دبیر جشنواره،فرمانده سپاه ناحیه بافق،فرمانده بسیج کارگری و حجة الاسلام دهستانی از شرکت سنگ اهن مرکزی به عنوان 10  شرکت برتر دومین جشنواره صنایع برتر استان یزد در در سالن جدید آمفی تئاتر هتل نیکان تجلیل و قدردانی شد.

60 غرفه در جشنواره اقتصاد مقاومتی برپا گردید که  پس از ارزیابی بازدیدکنندگان،شرکت سنگ اهن مرکزی بافق توانست در دومین جشنواره صنایع برتر استان یزد با نگرش اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از 10 شرکت برگزیده انتخاب شود.

 لوح تقدیر و تندیس این جشنواره توسط رئیس بسیج جامعه مهندسین استان یزد به مدیر عامل شرکت سنگ آهن اهداء شد.

محمد جواد عسکری ضمن قدردانی از حضور رئیس بسیج جامعه مهندسین استان یزد و دیگر مسئولان،گفت: این لوح و تندیس حاصل تلاش پرسنل خدوم و زحمت کش شرکت سنگ اهن است که با توجه به فرمان مقام معظم رهبری توانستند به این هدف دست پیدا کنند.

وی گفت: اگر امروز شرکت سنگ اهن توانسته مجموعه خود را کامل حفظ کند و هیچگونه تعدیل نیرو نداشته باشد، برای این است که همه به عنوان سربازانی در عرصه تولید و در راستا اهداف عالیه مقام معظم رهبری در مجموعه شرکت حرکت می کنند.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن با بیان اینکه امروز باید اقتصاد مقاومتی را در عمل نشان داد،خاطر نشان کرد: برخی اعتراضات مردم در بحث اقتصادی ممکن است به دلیل عملکرد ضعیف بعضی مدیرات باشد که به دستورات و منویات مقام معظم رهبری جامه عمل نپوشانده اند.

عسکری در ادامه سخنان خود یادآور شد:سنگ اهنی که توانست از از تولید 3 میلیون و 200 تن به 5 میلیون تن برسد، نشان از همت و توان پرسنل آن در تحقق امر خواستن در توانستن است..

اگر ما تنها شعار می دادیم بدون هیچ گونه عملی،قطعاً امروز عقب بودیم. امروز بحمدلله کارگر سنگ آهن امنیت شغلی دارد و خودش را حفظ کرده است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده