رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸
  • کد خبر : ۴۳۲۲۳
  • چاپ خبر : برگزاری نشست هماهنگی مراسم راهپیمایی و محکومیت فتنه در دفتر امام جمعه بافق

برگزاری نشست هماهنگی مراسم راهپیمایی و محکومیت فتنه در دفتر امام جمعه بافق

 نشست هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی و محکومیت فتنه در بافق امشب در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، نشست هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی و محکومیت فتنه در بافق امشب با حضور حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی،فرمانده سپاه ناحیه،معاون فرماندار،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،شهردار،رئیس شورای شهر،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد،رئیس بنیاد شهید […]

 نشست هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی و محکومیت فتنه در بافق امشب در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، نشست هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی و محکومیت فتنه در بافق امشب با حضور حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی،فرمانده سپاه ناحیه،معاون فرماندار،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،شهردار،رئیس شورای شهر،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر مسئولان در دفتر امام جمعه شهرستان بافق برگزار شد.

در ابتدا این جلسه حاج سید علیرضا سلیمانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق پیرامون اقدامات لازم برای برگزاری راهپیمایی و نیز تصمیم گیری در تعیین زمان و مسیر راهپیمایی سخنانی را بیان نمود.که مقرر شد همکاری و مشارکت در این امر توسط شهرداری صورت گیرد.

وی با اشاره به اهمیت نقش رسانه در اطلاع رسانی برای حضور هر چه بیشتر و پررنگ مردم، افزود: بدون شک رسانه ها نقش مؤثری در اطلاع رسانی برای برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی دارند.مردم ولایتمدار بافق بار دیگر با حضور در صحنه پشتیبانی خود را از نظام،انقلاب اسلامی و در رأس همه آن ولایت فقیه نشان خواهند داد.

در ادامه طالعی،معاون فرماندار با اشاره به وقایع چند روز گذشته در کشور و نبود اغتشاشات در بافق گفت: مردم ولایتمدار شهرستان بافق چون همیشه تابع امر ولایت فقیه بوده و هرگز چنین اقدامات و شعارهای ضد ارزشی در این شهر سر نخواهند داد.

وی با بیان اینکه اعتراض حق مردم است و باید در چهارچوب قانون انجام گیرد،افزود: در کشورهای غرب مردم با بستن پارچه قرمز اعتراض می کنند و هرگز کسی دست به آشوب و هنجار شکنی نمی زند. در کشور ما نیز باید هر گونه اعتراضی در چهارچوب قانون انجام گیرد نه با  خسارت زدن و آسیب رساندن به اموال و یا جان دیگران که چیزی جز ضرر برای مردم ندارد.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه بافق نیز در این نشست با بیان اهمیت موضوع برقراری امنیت در کشور،گفت: امروز ملت ایران توانسته با بصیرت و روشنگری رهبر فرزانه به ارزش های کشور دست یابند.

وی برگزاری راهپیمایی و محکومیت فتنه را بهترین موقعیت برای نشان دادن وحدت و یکپارچگی مردم ایران به دشمنان دانست.

در پایان امام جمعه بافق با بیان اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی هیچ تاثیری بر عزم ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت نخواهد گذاشت،گفت: مردم با حضور در صحنه، 9 دی دیگری خواهند آفرید و با برائت از اغتشاشگران و مزدوران داخلی و دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی با ولایت و انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنند و به دشمنان ایران ثابت می کنند  که همواره پشتیبان ولی فقیه و نظام جمهوری اسلامی هستند و اهانت به مقدسات را لحظه‌ای تحمل نخواهند کرد.
شایان ذکر است،با تصمیم امام جمعه بافق مراسم راهپیمایی در روز دوشنبه 18 دی ماه ساعت 10 صبح از محل بسیج تا مسجد جامع شهرستان به تصویب رسید.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده