رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
  • کد خبر : ۴۳۲۵۲
  • چاپ خبر : گذر از هفت خان برای دریافت نوبت از طریق سامانه گویا بیمارستان ولیعصر

گذر از هفت خان برای دریافت نوبت از طریق سامانه گویا بیمارستان ولیعصر

آفتاب بافق،بدون شک همه ما بارها متوجه پارچه نویسی های سطح شهر مبنی بر اطلاعیه بیمارستان ولی عصر و دریافت نوبت برای سونوگرافی یا متخصص گوش و حلق و بینی یا دیگر موارد از طریق سامانه گویای تلفنی 32438080 شده ایم. اما متأسفانه تک شماره بودن این سامانه سبب گلایه شهروندان بافقی در تماس و […]

آفتاب بافق،بدون شک همه ما بارها متوجه پارچه نویسی های سطح شهر مبنی بر اطلاعیه بیمارستان ولی عصر و دریافت نوبت برای سونوگرافی یا متخصص گوش و حلق و بینی یا دیگر موارد از طریق سامانه گویای تلفنی 32438080 شده ایم. اما متأسفانه تک شماره بودن این سامانه سبب گلایه شهروندان بافقی در تماس و دریافت نوبت شده است.

یکی از شهروندان بافقی در گفت وگو با خبرنگار افتاب با اشاره به مشکلات گویاشدن سیستم نوبت دهی در بیمارستان ولی عصر بافق، اظهار داشت: برای انجام سونوگرافی و دریافت نوبت از ساعت 8 صبح با سامانه گویای تلفنی اعلام شده توسط بیمارستان تماس گرفتم. اما متأسفانه به علت شلوغ بودن خط موفق به برقراری ارتباط نشدم،این امر تا ساعت 12 ظهر ادامه داشت تا بالاخره پاسخگویی انجام گرفت،اما دیگر ظرفیت نوبت دهی تکمیل شده بود.

از آنجا که نوبت دهی در روزهای مشخص شده انجام می گیرد، باید چندین روز مداوم برای دریافت یک نوبت شماره گیری کرد که در این مدت هم اگر شانس بیاوریم و ظرفیت نوبت دهی تکمیل نشده باشد.

 سال های گذشته دریافت نوبت دهی به صورت حضوری برای رفاه حال بیمار و همراهش مناسب تر از شیوه سیستمی امروز بود زیرا در این شیوه جدید نوبت دهی باید از هفت خان رستم گذر کرد.

اگر مسئولان مربوطه تدبیری اتخاذ کنند و چند خط دیگر را نیز اضافه کنند،دیگر مردم و بیماران دچار این مشکلات نخواهند شد.

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “گذر از هفت خان برای دریافت نوبت از طریق سامانه گویا بیمارستان ولیعصر”

  • شهروند بافقی says:

    تک شماره بودن سامانه و شلوغی خطوط یه طرف… مشکل دیگه اینه که وقتی بعد از هزار بار زنگ زدن پاسخگویی انجام میشه، اپراتور میگه “پزشک درخواستی شما در مطب حضور ندارد”…
    خب تو یکی از گزینه های سامانه اعلام کنین که چه روزهایی چه دکترهایی هستن، تا ما همون روز اقدام به گرفتن نوبت کنیم.
    بارها شده که برای گرفتن نوبت چند روز پشت سر هم تماس گرفتم تا بفهمم دکتر مورد نظرم چه روزاهایی میاد کلینیک بیمارستان.
    لطفا این مشکل رو به مسئولان بیمارستان بگین. سپاس…

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده