رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
  • کد خبر : ۴۳۲۶۳
  • چاپ خبر : دعوت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات بافق برای حضور در راهپیمایی شکوه وحدت

دعوت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات بافق برای حضور در راهپیمایی شکوه وحدت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق طی فراخوانی از عموم مردم مومن و ولایتمدار برای حضور در راهپیمایی روز دوشنبه 18 دی ماه و محکومیت فتنه دعوت بعمل آورد. به گزارش آفتاب بافق، حاج سید علی رضا سلیمانی،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق در پیامی با تاکید بر سخن رهبری مبنی بر هدف […]

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق طی فراخوانی از عموم مردم مومن و ولایتمدار برای حضور در راهپیمایی روز دوشنبه 18 دی ماه و محکومیت فتنه دعوت بعمل آورد.

به گزارش آفتاب بافق، حاج سید علی رضا سلیمانی،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق در پیامی با تاکید بر سخن رهبری مبنی بر هدف دشمن در فروپاشی نظام اسلامی و ناامیدی مردم،ضمن دعوت عموم برای شرکت در راهپیمایی روز دوشنبه 18 دی ماه و تجدید عهد با ولایت فقیه،خواهان در هم پیچیدن بساط فتنه و فتنه گران برای همیشه شد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

در چند روز اخیر دشمنان زخم‌ خورده انقلاب اسلامی با سوء استفاده از مطالبات به ‌حق مردم که توجه به آن همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است،دست به ایجاد ناامنی در بعضی از نقاط استان و کشور زدند.

اکنون زمان آن رسیده که مردم با حضور در صحنه و جدا کردن حساب خود از فتنه‌گران و اعلام مطالبات خود از مجاری قانونی، بار دیگر طومار فتنه جدید را درهم بپیچند تا مبادا خدشه‌ای به وحدت، همدلی و امنیت این سرزمین وارد شود. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق از عموم مردم مومن، ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان دعوت می کند تا با حضور ولایی خود در راهپیمایی روز دوشنبه 18 دی ماه، ضمن تجدید عهد با ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای و شهدای والامقام، بساط فتنه و فتنه گران را برای همیشه در هم پیچند.

راهپیمایی مردم شهرستان بافق صبح روز دوشنبه 18 دی ماه ساعت 10 از مقابل بسیج به سمت مسجد جامع انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده