رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
  • کد خبر : ۴۳۵۰۲
  • چاپ خبر : راه اندازی مجدد دستگاه تصفیه آب شهرک آهنشهر با تجهیزات روز +تصاویر

راه اندازی مجدد دستگاه تصفیه آب شهرک آهنشهر با تجهیزات روز +تصاویر

مسئول اب و فاضلاب شهرک آهنشهر از راه اندازی مجدد دستگاه تصفیه آب شیرین این منطقه با آبگیری روزانه 200 مترمکعب خبر داد. به گزارش آفتاب بافق،محمد صادق رنجبر،مسئول اب و فاضلاب شهرک آهنشهر با اعلام راه اندازی مجدد دستگاه تصفیه آب و بهره برداری مردم شهر از آن گفت: دستگاه تصفیه آب شیرین شهرک […]

مسئول اب و فاضلاب شهرک آهنشهر از راه اندازی مجدد دستگاه تصفیه آب شیرین این منطقه با آبگیری روزانه 200 مترمکعب خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق،محمد صادق رنجبر،مسئول اب و فاضلاب شهرک آهنشهر با اعلام راه اندازی مجدد دستگاه تصفیه آب و بهره برداری مردم شهر از آن گفت: دستگاه تصفیه آب شیرین شهرک آهنشهر به علت برداشت بالا آب توسط مردم مناطق شهری و روستایی پاسخگو نیاز آنان نبود. در دستگاه قدیم تصفیه آب TDCما بین 90 تا 120 مترمکعب بود اما به 180 یا 200  مترمکعب می رسید. طی هماهنگی با آقایان حسینی،رنجبر و مدیریت شرکت سنگ آهن برنامه ریزی برای خرید دستگاه جدید که توانایی آب دهی 100 تا 140 متر مکعب را دارد،صورت گرفت. که می تواند حتی تا 200 متر مکعب نیز روزانه اب شیرین و تصفیه شده در اختیار مردم  بگذارد.

وی افزود: در مزایده ای که بین 4 شرکت برگزار شد،درخواست ساخت دستگاه تصفیه آب براساس فرمول ها و آیتم ها مورد نظر در اختیار شرکت دارای نمایندگی در استان یزد قرار گرفت،که خوشبختانه این کار به خوبی انجام شد و اکنون دستگاه جدید قادر است روزانه 220 متر مکعب آب شیرین در اختیار مردم بگذارد.

مسئول آب و فاضلاب شهرک آهنشهر به دیگر اقدامات انجام گرفته در این راستا از جمله اضافه نمودن شیر های برداشت آب،نماسازی اطراف دستگاه بیان و نصب پمپ اشاره کرد و گفت: در گذشته 6 شیر در این محل نصب شده بود که سبب انتظار کشیدن مردم برای برداشت آب داشت،اکنون با نصب 10 شیر این مشکل را برطرف نمودیم. همچنین برای رفع مشکل کم بودن فشار آب،یک دستگاه پمپ برای ابگیری سریع نصب شد.

وی در ادامه گفت: هم اکنون سرامیک کف و دور دستگاه  انجام گرفته و محوطه سازی آن رو به پایان است.عموم مردم می توانند از 21 دی ماه اقدام به برداشت آب از این منطقه نیز نمایند.

رنجبر در پایان سخنان خود از مردم درخواست کرد تنها برای مصرف شرب خود از این آب استفاده نمایند و از اقداماتی چون شستشوی وسایل نقلیه و ریزش های بی رویه خودداری نمایند.

وی از تلاش مدیر عامل سنگ آهن و آقایان میرطاهری ،میرزایی،حسینی،فلاح و دیگر عزیزان که در طول این یک ماه مساعدت وهمکاری برای راه اندازی مجدد این دستگاه نمودند،تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه مهندس میرزایی،معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت از تمام مسئولان امرابرسانی،سرپرستی آهنشهر و مدیریت خدمات رفاهی که در زمان معین دستگاه را به بهره برداری رساندند،تشکر نمود.

شایان ذکر است،مقرر شد دستگاه قدیم تصفیه آب برای آبگیری سه چاهون یا روستاهای اطراف مجدد راه اندازی شود.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده