رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
  • کد خبر : ۴۳۵۹۶
  • چاپ خبر : مسئولان باید با پاسخ به مطالبات اقتصادی مردم،وضعیت معیشتی آنان را بهبود دهند
امام جمعه بافق:

مسئولان باید با پاسخ به مطالبات اقتصادی مردم،وضعیت معیشتی آنان را بهبود دهند

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی با اشاره به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم کشور گفت: از مسئولان خواهان پاسخگویی به مطالبات اقتصادی مردم و بهبود وضعیت معیشتی آنان هستم،باید با حل مشکلات مردم مانع از ایجاد ناآرامی و سوءاستفاده دشمنان خارجی از جریانات داخل کشور شویم.  به گزارش آفتاب بافق،حجة الاسلام والمسلمین سلیمانی،امام جمعه شهرستان […]

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی با اشاره به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم کشور گفت: از مسئولان خواهان پاسخگویی به مطالبات اقتصادی مردم و بهبود وضعیت معیشتی آنان هستم،باید با حل مشکلات مردم مانع از ایجاد ناآرامی و سوءاستفاده دشمنان خارجی از جریانات داخل کشور شویم.

 به گزارش آفتاب بافق،حجة الاسلام والمسلمین سلیمانی،امام جمعه شهرستان بافق در خطبه اول این هفته با دعوت نماز گزاران به تقوی الهی،پیرامون عوامل تحکیم بنیان خانواده و چگونگی رفتار زن و مرد در برابر ناملایمات زندگی به موضوع صبر در زندگی برای مقابله با مشکلات اشاره نمود.

وی گفت: زن ومرد همواره باید در برابر ناملایمات زندگی صبر پیشه کنند، بردباری بسیاری از مشکلات اطراف انسان را حل می نماید.

امام جمعه بافق نماز را عاملی مؤثر برای افزایش صبر در انسان دانست و گفت: انسان می تواند با صبر و پایداری بر تمام مشکلات فایق آید.

امام باقر(ع) می فرماید: در قیامت انسان های صابر فرا خوانده می شوند که ” این مستغفرون ” یعنی کسانی که حاضر نیستند در مسیر حرام گام بردارند.

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به دیدار همه ساله مردم قم با مقام معظم رهبری در 19 دی ماه و بیان جریانات اخیر کشور از جمله مسائل اقتصادی و درخواست مطالبات مردمی که سبب شد تا دشمنان از این فرصت برای ایجاد فتنه و اغتشاشات در اکثر شهرها استفاده کنند.

وی درخواست مطالبات مردمی را از حقوق آنان دانست و گفت: مردم حق دارند مطالبات خود را خواهان شوند، اما از راه قانونی نه با ایجاد اغتشاش،متاسفانه این موضوع در کشور سبب شد تا مستکبرین با سوءاستفاده از این موقعیت به وسیله 12 رسانه جهانی خود، آتش فتنه را در کشور روشن نماید که ثمرات آن را دیدیم.

امام جمعه بافق با بیان اقدامات انجام گرفته از جمله به آتش کشیدن قران و پرچم ملی کشور،اهانت به  پیامبر اکرم(ص) و رهبر معظم انقلاب افزود: تمام اقدامات انجام گرفته در این راستا با سرمایه کشور عربستان انجام گرفت.محمد سلمان اعلام نمود: (( ما امنیت ایران را به خطر می انداریم.))

وی افزود: هدف اصلی دشمن تخریب اعتقادات دینی مردم ایران است. رهبرمعظم انقلاب در سخنان خود تاکید بر تفکیک مطالبات مردم از آشوبگران داشت،مسئولین صادقانه باید جوابگو مطالبات مردم باشند تا حق مردم ادا شود.

سلیمانی با اشاره به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم کشور گفت: از مسئولان خواهان پاسخگویی به مطالبات اقتصادی مردم و بهبود وضعیت معیشتی آنان هستم،باید با حل مشکلات مردم مانع از ایجاد ناآرامی و سوء استفاده دشمنان خارجی از جریانات داخل کشور شویم.

وی با بیان رانت خواری و دریافت حقوق های کلان توسط برخی آقازاده ها، رسیدگی و برخورد با این موضوعات را از وظایف اصلی مسئولان دانست.

امام جمعه شهرستان بافق ضمن تشکر از حضور با شکوه مردم ولایمتدار در راهپیمایی شکوه وحدت و محکوم نمودن فتنه گران گفت: پایبندی مردم به ولایت فقیه و نظام سبب شد تا این راهپیمایی با حضور گسترده برگزار شود. بصیرت و آگاهی مردم باعث خنثی شدن این جریان در کشور شد.

وی با اشاره به در استانه قرار گرفتن واقعه 26 دی ماه روز فرار شاه از میهن اسلامی بیان کرد: ازهاری در کتاب خود نوشته است، شاه همواره از شعارها و اعتراضات مردمی واهمه داشت. فرار شاه پایه های نظام شاهنشاهی را متزلزل کرد تا انقلاب ما در 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسد.

سلیمانی همچنین با گرامیداشت سالروزشهادت فداییان اسلام و شهید نواب صفوی در 27 دی ماه و قیام آن ها در برابر نظام شاهنشاهی،وحدت را عامل مؤثر پیروزی مردم در برابر دشمنان و بدخواهان کشور دانست.

عکس: محمود تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده