رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
  • کد خبر : ۴۳۶۱۹
  • چاپ خبر : برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان به میزبانی مشهد مقدس

برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان به میزبانی مشهد مقدس

مسابقات تیر و کمان به میزبانی مشهد مقدس با گرامیداشت یاد “مرحومه مهشید جان محمدی” در دو بخش حرفه ای و اماتور برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، مسابقات تیر و کمان به میزبانی مشهد مقدس با گرامیداشت یاد “مرحومه مهشید جان محمدی” در دو بخش حرفه ای و اماتور برگزار شد. در این دوره […]

مسابقات تیر و کمان به میزبانی مشهد مقدس با گرامیداشت یاد “مرحومه مهشید جان محمدی” در دو بخش حرفه ای و اماتور برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، مسابقات تیر و کمان به میزبانی مشهد مقدس با گرامیداشت یاد “مرحومه مهشید جان محمدی” در دو بخش حرفه ای و اماتور برگزار شد.

در این دوره از مسابقات  ورزشکارانی از  هیات تیراندازی با کمان بافق و باشگاه توان دیزل سازگارحضور داشتند که در بخش آماتور مقام های ذیل بدست آمد:

 در  رده بزرگسالان بخش بانوان،از باشگاه توان دیزل سازگار مریم رمضانپور مقام اول و از هیئت تیراندازی با کمان بافق فاطمه حسینی و فاطمه دهقانزاده به ترتیب مقام های دوم و چهارم را کسب نمودند.

ضمن اینکه در  رده سنی بزرگسالان بخش اقایان از هیئت تیر و کمان بافق، محمدعلی قاسمی زاده نفر اول و مصطفی یزدانی مقام چهارم را کسب نمودند.

همچنین در بخش آماتور زیر 12سال معصومه کاظمی از هیات تیراندازی با کمان بافق حائز مقام دوم شد و در بخش آقایان نیز  محمد صالح پاکزاد از تیم توان دیزل سازگار جایگاه سوم را از آن خود کرد.

این مسابقات به سرپرستی رامین تقی زاده،خانم علی پناه و با مربیگری مصطفی ایزدی از هیئت بافق و همچنین مربیگری پاکزاد از تیم توان دیزل سازگار انجام گرفت.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده