رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
  • کد خبر : ۴۷۴۳۳
  • چاپ خبر : تعیین کننده مقام سوم، بازی رو در روی تیم ما و سپاهان در بازی هفته‌ آخر است
سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق :

تعیین کننده مقام سوم، بازی رو در روی تیم ما و سپاهان در بازی هفته‌ آخر است

سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق گفت: تیم از لحاظ بازیکن در تنگنا است اما انگیزه کافی برای کسب عنوان سوم را دارند. به گزارش آفتاب بافق،شهداد مرتجی، سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق  گفت: سطح لیگ برتر هندبال را پایین عنوان و اظهار کرد: سطح لیگ برتر دو، سه سالی است که نسبت به […]

سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق گفت: تیم از لحاظ بازیکن در تنگنا است اما انگیزه کافی برای کسب عنوان سوم را دارند.

به گزارش آفتاب بافق،شهداد مرتجی، سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق  گفت: سطح لیگ برتر هندبال را پایین عنوان و اظهار کرد: سطح لیگ برتر دو، سه سالی است که نسبت به سال‌های گذشته پایین آمده است و دلیل آن هم خروج لژیونرها از هندبال ایران است. البته با خروج لژیونرها فرصت خوبی برای باشگاه‌ها و مربیان به دست آمده تا از بازیکنان جوان استفاده کنند. با این شرایط جوانان خود را نشان دادند و این سبب می‌شود که پشتوانه ای برای آینده  تیم‌ ‌ملی ساخته شود و آنها در آینده هندبال ایران را در دست بگیرند.

سرمربی تیم‌ ‌ هندبال سنگ آهن بافق در مورد بازی‌های آخر لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: با توجه به نتیجه‌ای که هفته‌ پیش، در بازی گچساران و سپاهان رقم خورد، مقام‌های اول و دوم  میان گچساران و کازرون تقسیم خواهد شد. سپاهان و بافق هم در کورس مقام سومی قرار دارند و کسب این مقام بستگی به بازی آخر رودر روی ما در یزد دارد.

او ادامه‌ داد:  نتیجه‌ هفته‌ سیزدهم برای تیم ما و سپاهان مهم است. در این هفته ما مقابل مس کرمان به میدان می رویم و سپاهان برابر کازرون قرار می گیرد و نتیجه این هفته‌ برای هر دو تیم سرنوشت ساز است. اما چیزی که تعیین کننده مقام سومی است بازی رو در روی  تیم ما و سپاهان در بازی هفته‌ آخر است.

مرتجی به انگیزه کافی بازیکنانش برای کسب مقام سومی اشاره کرد و گفت‌: بافق سال‌ها است که مقامی در لیگ برتر هندبال کسب نکرده است و تنها یک مقام سومی در کارنامه دارد. من امیدوارم که امسال این اتفاق برای بافق مجددا رخ دهد. البته مقداری شرایط تیم خوب نیست و بازیکنان آسیب دیده زیادی در تیم داریم. از لحاظ بازیکن در تنگنا هستیم اما انگیزه کافی در میان بازیکنان وجود دارد، تا در روز آخر و در زمین خودمان نتیجه‌ بگیریم و سوم شویم.

سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق، خاطر نشان کرد: خدا را شکر در این سال تیم بافق مشکل مالی نداشت و باشگاه چیزی که در قراردادها تعهد کرده بود را پرداخته و از این حیث مشکلی وجود ندارد.

وی در پایان از مردم فهیم و خونگرم بافق درخواست کرد که با حضور در سالن امام علی(ع) و تشویق تیم هندبال، تیم با روحیه ای مضاعف به مصاف سپاهان برود.

تیم سنگ آهن بافق در حال‌ حاضر با ۱۶ امتیاز برابر با تیم سپاهان و با اختلاف گل بیشتر در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال قرار دارد و باید برای تثبیت جایگاه سومی خود در دو هفته‌ آخر لیگ برتر هندبال به برتری برسد.

تیم هندبال سنگ آهن این هفته در کرمان به مصاف مس می رود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده