رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
  • کد خبر : ۴۹۷۸۸
  • چاپ خبر : میدان خان بافق در نوروز 97 سوت و کور است

میدان خان بافق در نوروز 97 سوت و کور است

نامه رسیده توسط یکی از گردشگران نوروزی به آفتاب بافق آفتاب بافق،با سلام و احترام خدمت مردم مهمان نواز بافق، بنده برای دفعه دوم با توجه به شناخت قبلی و پیش بینی خودم و همچنین تصوراتی که از سال قبل  داشتم  به همراه تعدادی از بستگان میهمان یکی از دوستان در بافق هستیم . پس […]

نامه رسیده توسط یکی از گردشگران نوروزی به آفتاب بافق

آفتاب بافق،با سلام و احترام خدمت مردم مهمان نواز بافق، بنده برای دفعه دوم با توجه به شناخت قبلی و پیش بینی خودم و همچنین تصوراتی که از سال قبل  داشتم  به همراه تعدادی از بستگان میهمان یکی از دوستان در بافق هستیم .

پس از زیارت امام زاده عبدالله(ع) به میدان قدیمی خان رفتیم که نسبت به سال قبل، از آن  نمایشگاه و بازارچه سال گذشته هیچ خبری نبود. تمیزی و نظافت میدان خان و بخصوص اطراف آن بسیار نامناسب است.

اما شواهد نشان از این می دهد که  کارهایی که شروع شده است حداقل یکسال زمان می برد تا شاهد بازسازی یک محله بکر قدیمی و دیدنی باشیم . ایکاش این مرمت ها زودتر  از اینها شروع میشد  و به اتمام می رسید تا در  ارزیابی بنده به عنوان مسافر حداقل   رونق  نسبت به سال قبل داشته باشد که نه تنها بعد از پارک خودرو هیچ رغبتی برای ورود به محله و میدان خان نداشته ام بلکه باز هم  امیدوار هستم تا با استفاده از مشاورین حوزه گردشگری و مشارکت بیشتر بخش خصوصی و حمایت همه جانبه مسولین شهر در سال آینده شاهد رونق این مجموعه باشیم و از امکانات بالقوه مجموعه میدان شامل میدان اصلی – میدان کوچک جنب آن -خانه شاعر دلسوخته وحشی بافقی و  محل دفتر میراث فرهنگی و کوچه های زیبای آن ( بجز 50 متری بازسازی و مرمت آن شروع شده است )  استفاده کامل را ببرند. از محل روضه خوانی محله و خانه های قدیمی ( که متاسفانه درب آن ها بسته بود) و محل برداشت آب انبار متروکه و پشت بام زیبای میدان خان به نحو مطلوب استفاده شود.

در پایان از تمام مردم خونگرم و شریف این شهر و دوستان مهمان نواز خود سپاسگزاری می کنم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده