رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲
  • کد خبر : ۴۹۸۳۸
  • چاپ خبر : اجرای نمایش ” نشانی برای مادر ” در گلزار شهدای بهشت حسین(ع) بافق + تصاویر

اجرای نمایش ” نشانی برای مادر ” در گلزار شهدای بهشت حسین(ع) بافق + تصاویر

نمایش ” نشانی برای مادر” به همت کمیته شهدای گمنام و اجرای گروه فانوس شب به مناسب اولین پنجشنبه ماه رجب در مقبره شهدای گمنام بهشت حسین(ع) برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،گروه فانوس شب در اقدامی ارزشمند به اجرای نمایش ” نشانی برای مادر ” به مناسبت روز لیلة الرغائب در مقبره شهدای گمنام […]

نمایش ” نشانی برای مادر” به همت کمیته شهدای گمنام و اجرای گروه فانوس شب به مناسب اولین پنجشنبه ماه رجب در مقبره شهدای گمنام بهشت حسین(ع) برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،گروه فانوس شب در اقدامی ارزشمند به اجرای نمایش ” نشانی برای مادر ” به مناسبت روز لیلة الرغائب در مقبره شهدای گمنام بهشت حسین (ع)  نمود.

این نمایش به کارگردانی امیرعلی رسولی فرد و هنرمندی عباس آسایش،احمد رضا تیرزه،میثم شبانی،محمد حسین کریمیان و امیر علی رسولی فرد اجرا شد.

اکبر قانعی،رئیس کمیته شهدای گمنام و مسئول هیئت رزمندگان اسلام بافق هدف از این کار را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و گفت: علیرغم تلاش همه گروهای هنری برای اجرای جشن های نوروزی در این ایام،گروه فانوس شب در اقدامی ارزشمند نمایشی با موضوع شهدا برگزار نمود تا این مطلب را اثبات کند که هر چه داریم از ایثار و ازخود گذشتگی شهیدان است.

وی ضمن تشکر از حضور خانواده معظم شهدا و تلاش گروه فانوس شب به جهت صرف وقت و هزینه برای اجرای  این نمایش افزود: امیدواریم این گونه آثار هنری ارزشی استمرار داشته باشد.

شایان ذکر است،نمایش ” نشانی برای مادر ” اولین بار پس از دریافت مجوز از هیئت بازبینی شهرستان، زمان تحویل سال نو در جوار شهدای گمنام روستای مبارکه اجرا شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده