رفتن به بالا
  • جمعه - ۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
  • کد خبر : ۴۹۸۶۱
  • چاپ خبر : تولید با کیفیت و خرید کالای ایرانی استحکام نظام اسلامی را بدنبال خواهد داشت
امام جمعه بافق :

تولید با کیفیت و خرید کالای ایرانی استحکام نظام اسلامی را بدنبال خواهد داشت

حجة الاسلام والمسلمین سلیمانی در خطبه دوم نماز جمعه گفت: حمایت از کالای ایرانی با کیفیت و تولید داخل استحکام نظام اسلامی را به دنبال خواهد داشت و رفع کامل مشکل بیکاری نیز حاصل خواهد شد . به گزارش آفتاب بافق، حجة الاسلام والمسلمین سلیمانی،امام جمعه بافق در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته بافق […]

حجة الاسلام والمسلمین سلیمانی در خطبه دوم نماز جمعه گفت: حمایت از کالای ایرانی با کیفیت و تولید داخل استحکام نظام اسلامی را به دنبال خواهد داشت و رفع کامل مشکل بیکاری نیز حاصل خواهد شد .

به گزارش آفتاب بافق، حجة الاسلام والمسلمین سلیمانی،امام جمعه بافق در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته بافق با اشاره به ولادت موفور السرور حضرت جواد الأئمه (ع) و تبریک این روز خجسته ، وجود فرزند برومند آقا امام رضا را برای ملت و مملکت ایران اسلامی مایه عزت ، برکت و عظمت دانست و با بیان اینکه این امام همام (ع) در بهار کودکی همه دانشمندان عصر خود را به مبارزره علمی طلبید و بر آنان علیرغم دسیسه های حاکمان جور و ستم غلبه نمودند اظهار داشت : امام جواد برای تربیت شیعیان و مسلمانان در زمینه های مختلف اخلاقی و تربیتی، بیاناتی دارد که توجه به آنها برای شیعیان شایسته و لازم است.

سلیمانی در ادامه با بیان بخش هائی از بیانات مقام معظم رهبری در آغاز سال نو شمسی اظهار داشت : تأکید مقام معظم رهبری در طول ده سال گذشته بر روی موضوع اقتصاد بمعنی اهمیت این مسئله بوده و امروزه همگان میدانند که دشمن کینه توز ملت ایران یک جنگ اقتصادی تمام عیار را بر علیه انقلاب آغاز نموده و در یک کلام میدان مجاهدت برای دلسوزان انقلاب باز شده است و بعبارتی میتوان گفت استمرار دفاع مقدس در جبهه اقتصاد در حال انجام است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره تأکید مقام معظم رهبری (مد ظله) بر تولید کالای باکیفیت و استاندارد و خرید این کالای ایرانی تصریح کرد : اگر کالای ایرانی با کیفیت و استاندارد تولید و عرضه شود و امت اسلامی نیز مسؤلانه این کالای باکیفیت را خریداری نمایند در حقیقت در استحکام نظام اسلامی و انقلاب که ثمره خون شهیدان و مجاهدت ایثارگران است سهیم و تشریک مساعی نموده اند .

سلیمانی ادامه داد : با بیان اینکه باید به جوانان و نیروی خلاق آن اهمیت و اعتناء نمود گفت : سخنان ارزنده مقام معظم رهبری باید نصب العین همه خدمتگزاران و مسؤلین باشد و این رهنمود های آغاز سال نو در جوار حرم ملکوتی آقا ثامن الحجج ( ع) برای آحاد ملت و مجموعه دولتمردان باید بسان چراغ راه دولت در چهار سال آتی باشد .

امام جمعه بافق در بخش دیگری از خطبه نماز تصریح کرد : بحمد الله تعالی با وجود رهبری نظام ، مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی، قوای مسلحه و بویژه بسیجیان سلحشور و جان برکف، توطئه اقتصادی آمریکا راه به جایی نخواهد برد و حمایت از کالای ایرانی با کیفیت و تولید داخل استحکام نظام اسلامی ادامه خواهد داشت و رفع کامل مشکل بیکاری نیز حاصل خواهد شد .

وی ادامه داد : ما در ایجاد انقلاب ، تثبیت انقلاب و استحکام آن در طول چهل سال گذشته نقش داشته و ان شاالله با تأسی به مقام معظم رهبری و حمایت از اقتصاد داخلی و خرید کالای ایرانی بر این مهم صحه خواهیم گذاشت .

سلیمانی سپس با اشاره به گوشه ای از جنایات آل سعود و اربابان آن در مسئله یمن اظهار داشت : علیرغم حجم بالای جنایت و ویرانی در جنگ یمن ، به یمن موضوع مقاومت مردم مسلمان و مبارز یمن دشمن بیش از گذشته مأیوس و ناامید شده و استکبار جهانی فهمیده است که جبهه باطل راهی جز عقب نشینی نداشته و ندارد .

شایان ذکر است امام جمعه بافق در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه این هفته بافق ضمن بیان فیوضات ماه رجب المرجب ، احاد مؤمنین و مؤمنات و بویژه جوانان را به بهر گیری از ارزش های متعالی این ماه عزیز دعوت نمود .

منبع: روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده