رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
  • کد خبر : ۵۰۱۲۹
  • چاپ خبر : بازدید معاون فرمانداری بافق و رئیس میراث فرهنگی از موزه سنگ و معدن شرکت سنگ آهن مرکزی

بازدید معاون فرمانداری بافق و رئیس میراث فرهنگی از موزه سنگ و معدن شرکت سنگ آهن مرکزی

در طی بازدیدی که از سوی محمدعلی طالعی معاون فرمانداری بافق و لیلی رنجبر سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگردی و صنایع دستی بافق در صبح روز ششم فروردین ماه جاری از موزه سنگ و معدن واقع در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق بازدید کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ در این بازدید سرپرست میراث فرهنگی بافق […]

در طی بازدیدی که از سوی محمدعلی طالعی معاون فرمانداری بافق و لیلی رنجبر سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگردی و صنایع دستی بافق در صبح روز ششم فروردین ماه جاری از موزه سنگ و معدن واقع در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق بازدید کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ در این بازدید سرپرست میراث فرهنگی بافق با تقدیر از تلاش های شرکت سنگ اهن مرکزی بافق برای راه اندازی موزه سنگ و معدن خاطر نشان کرد : موزه سنگ و معدن یکی از موزه های ارزشمند استان می باشد و خوشبختانه آمار گردشگردان بازدید کننده از این قابل توجه است .

رنجبر همچنین گفت: پیت استخراج معدن سنگ آهن چغارت و مجموعه دریاچه تفریحی آهنشهر یکی از نقاط پر بازدید شهرستان می باشد که در کنار تفرجگاه آبشار مکانی برای استراحت و شور و نشاط خانواده ها و گردشگردانی هست که در ایام نوروز به بافق مسافرت می کنند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده