رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
  • کد خبر : ۵۲۲۰۷
  • چاپ خبر : دیدار امام جمعه و جمعی از مسئولین بافق با 2 جانباز دوران دفاع مقدس + تصاویر

دیدار امام جمعه و جمعی از مسئولین بافق با 2 جانباز دوران دفاع مقدس + تصاویر

همزمان با شب میلاد سید الساجدین جمعی از مسئولین شهرستان بافق با خانواده 2 تن از جانبازان دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند. به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت روز جانباز و همزمان با شب میلاد امام سجاد(ع) امام جمعه بافق به همراه معاون فرماندار،جانشین فرمانده سپاه ناحیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان […]

همزمان با شب میلاد سید الساجدین جمعی از مسئولین شهرستان بافق با خانواده 2 تن از جانبازان دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت روز جانباز و همزمان با شب میلاد امام سجاد(ع) امام جمعه بافق به همراه معاون فرماندار،جانشین فرمانده سپاه ناحیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان با حضور در منزل جانبازان محمد رضا حنیف و رمضانعلی کارگران بافقی ضمن تبریک میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و اعیاد شعبانیه از این ذخایر انقلاب دلجویی کردند.

در این دیدار امام جمعه شهرستان بافق با بیان اینکه جانبازان شهیدان زنده هستند و گفت:حرکت در مسیر شهادت بزرگترین و بالاترین نوع ایثار و ارزشمندترین کار فرهنگی و دینی در جامعه ما است که جانبازان و شهدای ما انتخاب کردند.

وی آنان را الگوهایی برای حرکت بر مسیر فرهنگ ایثار، جهاد و جهادگری دانست و گفت: امروز آرامش، امنیت و عزت ما مدیون فداکاری‌های شهدا و این ایثارگران است.

سلیمانی اظهار داشت: این انقلاب امانت شهدا و جانبازان  در دستان ماست و وظیفه تک تک ما حفظ و حراست از این امانت است و این مسئله جز با نشر فرهنگ ایثار و شهادت محقق شدنی نخواهد بود.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده