رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴
  • کد خبر : ۵۲۳۱۷
  • چاپ خبر : دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان با مدیر پروژه شرکت توان دیزل سازگار بافق

دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان با مدیر پروژه شرکت توان دیزل سازگار بافق

رضا نارگانی صبح امروز با حضور در کارخانجات تعمیرات لکوموتیو با مدیر پروژه و مدیر فنی و پشتیبانی شرکت توان دیزل سازگار بافق دیدار و گفتگو کرد. به گزارش آفتاب بافق،رضا نارگانی،رئیس اداره ورزش و جوانان بافق صبح امروز با حضور در کارخانجات تعمیرات لکوموتیو این شهرستان با مهدی شمالی،مدیر پروژه و اسماعیل دلور مدیر […]

رضا نارگانی صبح امروز با حضور در کارخانجات تعمیرات لکوموتیو با مدیر پروژه و مدیر فنی و پشتیبانی شرکت توان دیزل سازگار بافق دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آفتاب بافق،رضا نارگانی،رئیس اداره ورزش و جوانان بافق صبح امروز با حضور در کارخانجات تعمیرات لکوموتیو این شهرستان با مهدی شمالی،مدیر پروژه و اسماعیل دلور مدیر فنی و پشتیبانی شرکت توان دیزل سازگار بافق دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار نارگانی اظهار داشت :خوشبختانه با حمایت و پشتیبانی شرکت توان دیزل سازگار بافق نتایج قابل قبولی در بحث  رشته ورزشی تیر و کمان بدست امده که جا دارد از مسئولین این شرکت و محمود پاکزاد مربی این تیم تشکر و  قدردانی شود.

مدیر پروژه شرکت توان دیزل سازگار شهرستان بافق نیز ضن اظهار خرسندی از این دیدار گفت:ورزش باید درخانواده ها و همه اقشار جامعه رونق گیرد وما می توانیم با ورزش بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی رادر این شهرستان برطرف نماییم.

مهدی شمالی آمادگی سازمان متبوعش را در حمایت از ورزش شهرستان ، ایجاد باشگاه فرهنگی ورزشی زیر مجموعه شرکت  و همکاری با اداره ورزش و جوانان اعلام نمود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده