رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
  • کد خبر : ۵۲۳۶۷
  • چاپ خبر : برگزاری مراسم صبحگاه سلامت در آموزشگاه 22 بهمن +تصاویر

برگزاری مراسم صبحگاه سلامت در آموزشگاه 22 بهمن +تصاویر

مراسم صبحگاه سلامت صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین شهرستان بافق در آموزشگاه 22 بهمن برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، به مناسبت هفته سلامت،مراسم صبحگاه با حضور طالعی معاون فرماندار ، رنجبر مدیر آموزش و پرورش ، دکتر دانشی رئیس مرکز بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین شهرستان در آموزشگاه 22 بهمن […]

مراسم صبحگاه سلامت صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین شهرستان بافق در آموزشگاه 22 بهمن برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، به مناسبت هفته سلامت،مراسم صبحگاه با حضور طالعی معاون فرماندار ، رنجبر مدیر آموزش و پرورش ، دکتر دانشی رئیس مرکز بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین شهرستان در آموزشگاه 22 بهمن برگزار شد .

در این مراسم مدیر آموزش و پرورش ضمن خیر مقدم به حضور مدعوین گفت: بالاترین نعمتی که خداوند به انسان ارزانی داشته است نعمت سلامتی است.وی با تقدیر از همکاری و تعامل شبکه بهداشت و درمان با آموزش و پرورش در زمینه سلامت دانش آموزان بر آمادگی این مدیریت بر همکاری بیشتر با شبکه تاکید کرد.

طالعی معاون فرماندار نیز در این مراسم خاطر نشان کرد : ترویج فرهنگ سلامت  در جامعه خصوصا’ دربین دانش آموزان و خانواده ها عامل مهمی در پیشگیری از بیماریها می باشد.

همچنین دانشی مدیر شبکه بهداشت و درمان نیز در این مراسم ضمن تبریك فرا رسیدن روز جهانی بهداشت به دانش آموزان و مسئولان گفت: هر سال یکی از معضلات بهداشت جهانی به عنوان شعار روز جهانی بهداشت مطرح می شود تا همه دست اندر کاران برای حل آن تلاش کنند .

وی با اشاره به این که امسال شعار  “پوشش همگانی سلامت برای همه و در همه جا ” به عنوان شعار سازمان جهانی بهداشت انتخاب شده است، افزود: به همین مناسبت برنامه های مختلفی با همکاری آموزش و پرورش بافق در سطح مدارس شهرستان  برگزار می شود.

منبع: روابط عمومی آ.پ

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده