رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶
  • کد خبر : ۵۲۴۰۳
  • چاپ خبر : اولین جلسه انجمن اهل قلم در سال جاری با محوریت  شاعر شهیر؛ وحشی بافقی برگزار گردید

اولین جلسه انجمن اهل قلم در سال جاری با محوریت  شاعر شهیر؛ وحشی بافقی برگزار گردید

نقد و بررسی کتاب نویسندگان و برگزاری کارگاه آموزش نویسندگی با حضور اساتید و انجام فعالیت های فرهنگی با محوریت وحشی بافقی در زمره اهداف انجمن اهل قلم در سال جاری قرار گرفت. به گزارش آفتاب بافق : عصر امروز اولین جلسه ماهیانه انجمن اهل قلم در سال جاری با همراهی محمد علی طالعی معاون […]

نقد و بررسی کتاب نویسندگان و برگزاری کارگاه آموزش نویسندگی با حضور اساتید و انجام فعالیت های فرهنگی با محوریت وحشی بافقی در زمره اهداف انجمن اهل قلم در سال جاری قرار گرفت.

به گزارش آفتاب بافق : عصر امروز اولین جلسه ماهیانه انجمن اهل قلم در سال جاری با همراهی محمد علی طالعی معاون فرماندار و نویسنده بافقی ؛ دکتر حسین ارجمند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای انجمن اهل قلم  در سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

در این نشست محمد علی پورفلاح  رئیس انجمن اهل قلم با اعلام رئوس برنامه های در دست اقدام گفت : جلسات شور و تصمیم گیری انجمن اهل قلم بصورت ماهیانه و نشست های کارگاهی و نقد و بررسی آثار نویسندگان هر دو هفته یکبار در روزهای دوشنبه ساعت 18 برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: برای گرامیداشت قلم و احترام به مقام نویسندگان قرار است در ابتدای تیرماه جاری از یکی نویسندگان معروف و سختکوش در عرصه نویسندگی و مطبوعات دعوت بعمل آید تا ضمن معرفی بیش از پیش شاعر دیارمان وحشی بافقی فرصتی فراهم آید تا علاقمندان به نوشتن و نویسندگی بتوانند خوشه ای  از تجارب و اندوخته آنان برچینند.

مکان و زمان برگزاری جلسات و زمانبندی برنامه های اجرایی و همچنین ترغیب و تشویق نویسندگان بافقی و نقد و بررسی آثار مکتوب آنان و ایجاد زمینه لازم برای جذب و پرورش افراد مستعد در موضوع قلم و نوشتن از جمله موضوعاتی بود که در این نشست به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده