رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
  • کد خبر : ۵۳۲۷۲
  • چاپ خبر : دیدار هادیان سیاسی و مربیان حلقه های صالحین با امام جمعه بافق

دیدار هادیان سیاسی و مربیان حلقه های صالحین با امام جمعه بافق

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی جمعی از هادیان سیاسی و مربیان حلقه های صالحین با حضور در دفتر امام جمعه بافق با حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی دیدار و گفتگو کردند. به گزارش آفتاب بافق،همزمان با هفته عقیدتی سیاسی،جمعی از هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی به نیابت از اعضای حلقه های صالحین و اساتید آموزش […]

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی جمعی از هادیان سیاسی و مربیان حلقه های صالحین با حضور در دفتر امام جمعه بافق با حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آفتاب بافق،همزمان با هفته عقیدتی سیاسی،جمعی از هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی به نیابت از اعضای حلقه های صالحین و اساتید آموزش و پرورش با امام جمعه شهرستان بافق دیدار کردند.

در این دیدار حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی با تبریک مناسبت های هفته معلم و عقیدتی سیاسی به بیان شخصیت شهید مطهری(ره) پرداخت و گفت: در تقویم اسلامی روزهایی ماندگار شده که یادآور رشادت ها و دلاوری های مردان بزرگ است.شهید مطهری(ره) یکی از آن شخصیت های والای نظام است که امام راحل(ره) بخاطر خصایل و ویژگی های درونی این استاد مکتب حسینی، سالروز شهادت وی را روز معلم نامگذاری نمود.

وی با بیان اینکه هیچ فردی همچون شهید مطهری عالم به شناخت مکتب دین نبود،افزود: این شخصیت بر روی تمامی جناح ها و گروه ها اشراف کامل داشت،حتی دسته گروه فرقان که سبب شهادت وی شدند.

امام جمعه بافق با اشاره به خاطرات دیدار خود با شهید مطهری(ره) و تاکید ایشان به کسب علم و دانش اندوزی به ویژه برای نسل آینده،خاطر نشان کرد: مطهری شخصیت والا و بی نظیری بود که مورد تایید و تمجید امام راحل(ره) قرار گرفت و این اتفاق برای کمتر فردی اتفاق میفتد.

سلیمانی با اظهار خرسندی از حضور جمع حاضر، تلاش و حرکت های سپاه و فعالیت های هادیان سیاسی و حلقه های صالحین را قابل تقدیر دانست.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده