رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
  • کد خبر : ۵۴۲۸۶
  • چاپ خبر : خوانش نمایشنامه جیغ بنفش در آکادمی و کافه کتاب پژواک بافق +تصاویر

خوانش نمایشنامه جیغ بنفش در آکادمی و کافه کتاب پژواک بافق +تصاویر

امپرسیون؛ جیغ بنفش نمایشنامه ای از پیام لاریان روز گذشته در آکادمی و کافه کتاب پژواک واقع در هنرسرای دانشگاه آزاد توسط علی صمصامی،هنرمند بافقی اجرا شد. به گزارش آفتاب بافق، امپرسیون؛ جیغ بنفش نمایشنامه ای از پیام لاریان روز گذشته در آکادمی و کافه کتاب پژواک واقع در هنرسرای دانشگاه آزاد توسط علی صمصامی،هنرمند […]

امپرسیون؛ جیغ بنفش نمایشنامه ای از پیام لاریان روز گذشته در آکادمی و کافه کتاب پژواک واقع در هنرسرای دانشگاه آزاد توسط علی صمصامی،هنرمند بافقی اجرا شد.

به گزارش آفتاب بافق، امپرسیون؛ جیغ بنفش نمایشنامه ای از پیام لاریان روز گذشته در آکادمی و کافه کتاب پژواک واقع در هنرسرای دانشگاه آزاد توسط علی صمصامی،هنرمند بافقی اجرا شد.

“امپرسیون؛ جیغ بنفش” نمایشنامه ای از “پیام لاریان” روایتی است از اتفاقی مبهم؛ که پشت چراغ قرمز چهارراهی روی می دهد و شاهدان ماجرا هر یک به نوعی از بازگویی صریح آن اتفاق امتناع می ورزند. این نمایش در باز نویسی علی صمصامی برای اجرا فقط یک شاهد دارد و پنج شخصیت نمایش حذف و تنها یک نفر  روایت کننده ماجراست  و این شخص در بعضی از لحظات نمایشنامه اتفاقات بد زندگی خود را نیز می گوید.

بخش هایی از این نمایشنامه: ((گاهی وقت ها خیلی سعی می کنم یه چیزهای از یادم بره ، باید فراموش کنم و گرنه دو دستی گلوم فشار میدن بعضی چیزها رو نمی خواهی باور کنی ، بعضی چیزها رو هم نمی خواهی هیچ وقت دیده باشی . اون اتفاق خیلی ساده پیش اومد . یک نفر داشت می رقصید بعد یهو جیغ کشید، دو تا دستشو اورد بالا و شلیک کرد…))

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده