رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
  • کد خبر : ۵۴۳۸۸
  • چاپ خبر : استقبال بافقی ها در شب اول اجرای گروه خیمه شب بازی شبدیز
گزارش تصویری:

استقبال بافقی ها در شب اول اجرای گروه خیمه شب بازی شبدیز

اولين شب اجراي گروه خيمه شب بازي شبدیز در بافق با استقبال خوب تماشاچيان بافقي همراه بود. به گزارش آفتاب بافق؛ گروه خیمه شب بازی شبدیز به کارگردانی و مدیریت میثم پورمنش شب گذشته اولین اجرای خود را در شهرستان بافق به مناسبت ماه مبارک رمضان در پارک آبشار برروی صحنه برد. میثم پورمنش که […]

اولين شب اجراي گروه خيمه شب بازي شبدیز در بافق با استقبال خوب تماشاچيان بافقي همراه بود.

به گزارش آفتاب بافق؛ گروه خیمه شب بازی شبدیز به کارگردانی و مدیریت میثم پورمنش شب گذشته اولین اجرای خود را در شهرستان بافق به مناسبت ماه مبارک رمضان در پارک آبشار برروی صحنه برد.

میثم پورمنش که از استقبال خوب همشهریان در شب اول اجرا بسیار خرسند بود گفت: اجراي نمايش خيمه شب بازي گروه شبديز تا پايان ماه مبارك رمضان در مجموعه تفرجگاهي آبشار از ساعت ٢٢ برگزار مي شود.

وی گفت: هدف از اجرای اين كار؛ زنده كردن نمايش هاي آئيني سنتي و نمايش هاي اصيل ايراني است.

پورمنش یادآور شد: يك سالي هست كه درگير آموزش  و مطالعه در اين زمينه بودم و خدا را شكر  موفق شدم پس از مطالعه بسیار و آموزش اوليه اينکار را براي اولين بار در استان يزد استارت بزنم.

مدیرگروه شبدیز اجرای شب اول خود را به روح بلند استاد اسدی نژاد پدر خیمه شب بازی ایران تقدیم کرد و از حمایت ها و پشتیبانی شهردار و مجموعه شهرداری و نیز پرسنل پارک آبشار تقدیر و تشکر کرد.

وی در پایان یادآورشد: این کار تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه دارد و هر شب یک داستان دنباله دار متفاوت  اجرا می شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده