رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
  • کد خبر : ۵۴۶۱۰
  • چاپ خبر : برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور

برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور

امور فرهنگی ورزات تعاون،کار و رفاه اجتماعی، سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور را برگزار می نماید. به گزارش آفتاب بافق، سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور به همت امور فرهنگی ورزات تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود. افراد مجاز به شرکت در مسابقه […]

امور فرهنگی ورزات تعاون،کار و رفاه اجتماعی، سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور را برگزار می نماید.

به گزارش آفتاب بافق، سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور به همت امور فرهنگی ورزات تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود.

افراد مجاز به شرکت در مسابقه عبارتند از:

– کارگران،کارفرمایان،تعاونگران و افراد تحت پوشش خدمات بهزیستی و تامین اجتماعی(صرف داشتن دفترچه بیمه تامین اجتماعی ملاک نیست.) و خانواده های آنان که شامل همسر و فرزندان بالاتر از 15 سال و سن ایشان تابع مقررات سرپرستی فرزند است،می باشد.

– حضور نفرات اول قرائت و حفظ کل کلیه دوره های پیشین در آن رشته ممنوع است و نفرات اول رشته های حفظ 20 و10 جزء دوره های پیشین تنها اجازه شرکت در رشته های بالاتر حفظ را خواهند داشت.

کلیه رشته ها در 2 بخش خواهران و برادران برگزار می شود که در هر رشته تنها نفر اول( یک خواهر و  یک برادر ) به شرط احراز حد نصاب تعیین شده می تواند معرفی و در مرحله کشوری حضور داشته باشد.

– قرائت، تحقیق، حد نصاب 75

– قرائت، ترتیل، حد نصاب 75

– حفظ، کل، حد نصاب حسن حفظ 90

– حفظ، 20 جزء، حد نصاب حسن حفظ 90

– حفظ، 10 جزء، حد نصاب حسن حفظ 90

– مفاهیم، جلد 23 تفسیر نمونه، حد نصاب بالای 80 درصد( مسابقه بصورت تستی برگزار می شود.)

مهلت ثبت نام تا 97/04/04 می باشد.

شایان ذکر است؛ مرحله استانی در تیرماه سال جاری برگزار می شود که زمان و مکان دقیق این مرحله متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده