رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹
  • کد خبر : ۶۰۶۸۴
  • چاپ خبر : شفاف سازی و بیان مسائل برای جلوگیری از رواج سخنان نادرست / ضرورت فراهم کردن آرامش شهر در بحث سرمایه گزاری
رئیس شورای شهر بافق:

شفاف سازی و بیان مسائل برای جلوگیری از رواج سخنان نادرست / ضرورت فراهم کردن آرامش شهر در بحث سرمایه گزاری

حسن محمدی با اشاره به قول شورای شهر بافق به مردم مبنی بر شفاف سازی میزان پرداختی سنگ آهن بابت 2 درصد که چه میزان انجام گرفته و به چه نحوی مصرف شده است،تصریح کرد: باید مسائل را برای مردم بیان کرد و نگذاشت تا برخی برای آنچه نمیدانند و تنها شنیده اند سخنانی را […]

حسن محمدی با اشاره به قول شورای شهر بافق به مردم مبنی بر شفاف سازی میزان پرداختی سنگ آهن بابت 2 درصد که چه میزان انجام گرفته و به چه نحوی مصرف شده است،تصریح کرد: باید مسائل را برای مردم بیان کرد و نگذاشت تا برخی برای آنچه نمیدانند و تنها شنیده اند سخنانی را در فضاهای مجازی نشر دهند و آرامش شهر را به هم ریزند. همانند بحث آنومالی دی 19 که مردم تصور کردند منابع را دارند می برند اما نمی دانند که تدابیری در این زمینه اندیشیده و راهکارهایی داده شده و سرمایه گزاری هایی صورت می گیرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ بمناسبت عید سعید غدیر خم اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بافق صبح امروز به دیدار سرپرست و رئیس هئیت مدیره شرکت سنگ آهن رفتند و با بیان گزارش عملکرد یکساله شورا،مشکلات خود را نیز مطرح نمودند.

حسن محمدی،رئیس شورای شهر بافق در ابتدا با تبریک عید غدیر،عید ولایت به محمد جواد عسکری، پیرامون مسائل شهر و واگذاری پروژه ها به شهرداری مطالبی را بیان کرد.

وی با تاکید بر اینکه اگر آرامش در شهر برقرار باشد همه از آن بهره مند خواهند شد،افزود: برقراری آرامش در شهر امری ضروری برای وجود سرمایه گزاران است.

محمدی شورا را به عنوان اولین خاکریزی دانست که در مواقع پیش آمد مشکلی مورد اشاره مردم قرار می گیرد و اظهار داشت: بحثی که در حال حاضر متوجه شهر است،پروژه های مربوط به بافق است که به دلیل مشکلات اقتصادی روند اجرای آن به کندی پیش می رود و اگر بخواهیم کارها را به روال معمولی پیش ببریم،سالیان سال وابسته به سنگ آهن خواهیم بود.

وی در پیشنهادی مبنی بر کمک به شرکت تعاونی توسعه در بحث سرمایه گزاری مردم و جلب اعتماد آنان گفت: وقتی درآمد مردم بالا باشد تعداد خیران هم افزایش می یابد و این باعث می شود تا عوارض شهرداری نیز پرداخت شود.

رئیس شورای شهر بافق مهمترین مشکل را نبود درآمد ثابت برای شهرداری عنوان کرد و افزود: مردم وقتی دغدغه و دلسوزی مسئولی بومی را برای شهر و رفع مشکلات آن ببینند توقع آنان از وی بالا خواهد رفت؛ باید دنبال راهکاری بود تا درآمد ثابتی را برای شهرداری ایجاد کرد که این خود سبب پیشبرد پروژهای عمرانی و توسعه و آبادانی شهر می شود.

وی در بحث دیگر سخنان خود با توجه به قول شورای شهر بافق به مردم مبنی بر شفاف سازی میزان پرداختی سنگ آهن بابت 2 درصد که چه میزان انجام گرفته و به چه نحوی مصرف شده است،تصریح کرد: باید مسائل را برای مردم بیان کرد و نگذاشت تا برخی برای آنچه نمیدانند و تنها شنیده اند سخنانی را در فضاهای مجازی نشر دهند و آرامش شهر را به هم ریزند. همانند بحث آنومالی دی 19 که مردم تصور کردند منابع را دارند می برند اما نمی دانند که تدابیری در این زمینه اندیشیده و راهکارهایی داده شده و سرمایه گزاری هایی صورت می گیرد.این ها مسائلی است که با بیان آن می توان آرامش را در شهر حاکم کرد.

محمدی هدف شورای پنجم را تعامل با مردم و مسئولان بصورت متقابل دانست تا بدینگونه آرامش برای سرمایه گزاران فراهم شود.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده