رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
  • کد خبر : ۶۰۸۵۱
  • چاپ خبر : برگزاری مسابقات دارت و تیراندازی با تفنگ بادی ویژه کارکنان شرکت سنگ آهن

برگزاری مسابقات دارت و تیراندازی با تفنگ بادی ویژه کارکنان شرکت سنگ آهن

مسابقات دارت و تیر اندازی با تفنگ بادی ویژه کارکنان شرکت سنگ آهن در سالن چند منظوره آهنشهر برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مسابقات دارت و تیر اندازی با تفنگ بادی ویژه کارکنان شرکت سنگ آهن با حضور بیش از۱۵۰ نفر در سالن چند منظوره آهنشهر برگزار شد. در رشته دارت۷۲ شرکت کننده با […]

مسابقات دارت و تیر اندازی با تفنگ بادی ویژه کارکنان شرکت سنگ آهن در سالن چند منظوره آهنشهر برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مسابقات دارت و تیر اندازی با تفنگ بادی ویژه کارکنان شرکت سنگ آهن با حضور بیش از۱۵۰ نفر در سالن چند منظوره آهنشهر برگزار شد.

در رشته دارت۷۲ شرکت کننده با هم به رقابت پرداختند که به ترتیب آقایان محمد شفیعی ، روح الله تفکری و شهرام افتخاری مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته تیر اندازی با تفنگ بادی ۸۳ نفر شرکت کننده بصورت مرحله ای با هم به رقابت پرداختند که آقایان محسن محمد باقری( مقام اول) ، غلامرضا کارگران (مقام دوم) و محمدرضا فتوحی (مقام سوم) را از آن خود کردند.

در پایان مراسم اختتامیه ای با حضور فنایی معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی ، میرطاهری مدیر حراست و کاظمی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن برگزار و به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایزی اهداء گردید.

لازم ذکر است : مسابقات هفت سنگ و وسط بازی ویژه کارکنان شرکت سنگ آهن بمناسبت هفته دولت سه شنبه ۱۲ شهریورماه ساعت ۱۸ دز زمین هندبال ساحلی آهنشهر برگزار خواهد شد.

منبع: روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده