رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹
  • کد خبر : ۶۰۸۸۳
  • چاپ خبر : جزئیات ضرب و جرح خونین جوان بافقی از زبان وی

جزئیات ضرب و جرح خونین جوان بافقی از زبان وی

داوود فتوحی جوان بافقی که چند شب گذشته طی دعوا و درگیری های دو برادر با وی بر اثر ضربات چاقو مجروح شد از مقامات قضایی و مسئولان خواستار شد تا هر چه زودتر پرونده را به جریان و این مجرمان را دستگیر کنند. به گزارش آفتاب بافق؛ داوود فتوحی جوان بافقی که چند شب […]

داوود فتوحی جوان بافقی که چند شب گذشته طی دعوا و درگیری های دو برادر با وی بر اثر ضربات چاقو مجروح شد از مقامات قضایی و مسئولان خواستار شد تا هر چه زودتر پرونده را به جریان و این مجرمان را دستگیر کنند.

به گزارش آفتاب بافق؛ داوود فتوحی جوان بافقی که چند شب گذشته طی دعوا و درگیری های دو برادر با وی که به بهانه آشتی کردن و فراموش کردن کدورتها سوار بر موتورسیکلت به محل خلوتی در دو راهی روستای مبارکه می روند و در اقدامی ناجوانمردانه این جوان را از پشت سر با ضربات چاقو مجروح می نمایند،در گفتگو با خبرنگار آفتاب پیرامون جزئیات این اتفاق گفت: دو برادر ضارب به بهانه آشتی کردن مرا به دو راهی مبارکه کشاندند و از پشت سر با ضربات چاقو من را مجروح کردند. برادرم مسعود جلو آمد تا مانع آنان شود. هر دو ضارب در دستان خود چاقو داشتند،یکی از آن دو برادر چاقو را زیر گلوی من قرار داد،برادرم در اقدامی سریع توانست چاقو را از دست یکی از ضاربان مهار کند اما برادر کوچک ضارب قصد بریدن گلویم را داشت که ناگهان دوستانم آمدند و با ضربه پایی که به دست ضارب وارد کردند مانع از این امر شدند.نمیدانم اگر آنان از راه نمی رسیدند اکنون من زنده بودم یا نه،زنده ماندنم از عنایت اربابم حسین(ع) است.

وی خود را تابع قانون دانست و با بیان اینکه عملی خارج از این چهارچوب انجام نخواهد داد،افزود: از مقامات قضایی و مسئولان خواستارم تا هر چه زودتر پرونده را به جریان و این مجرمان را دستگیر کنند.

فتوحی در پایان سخنان خود از دوستان هیئت بدنسازی که در این چند روز پشت درب اتاق عمل پیگیر روند درمان و سلامت وی بودند به ویژه تلاش های دکتر احسانی تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده