رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
  • کد خبر : ۶۰۹۹۴
  • چاپ خبر : مراسم رونمایی از چاپ دوم کتاب “معدن تلاش”

مراسم رونمایی از چاپ دوم کتاب “معدن تلاش”

دومین چاپ  کتاب “معدن تلاش” که با تلاش و پیگیری عالیه نقیب الذاکرین کارمند روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی گردآوری و با هزینه کامل شرکت سنگ آهن به چاپ رسیده است با حضور جمعی از مسئولین شهرستان بافق رونمایی شد. به گزارش آفتاب بافق؛ در حاشیه نشست سرپرست و رئیس هئیت مدیره شرکت با کارکنان […]

دومین چاپ  کتاب “معدن تلاش” که با تلاش و پیگیری عالیه نقیب الذاکرین کارمند روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی گردآوری و با هزینه کامل شرکت سنگ آهن به چاپ رسیده است با حضور جمعی از مسئولین شهرستان بافق رونمایی شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در حاشیه نشست سرپرست و رئیس هئیت مدیره شرکت با کارکنان شرکت سنگ آهن که صیح امروز در سالن همایش شهرک آهنشهر برگزار شد، از چاپ دوم کتاب “معدن تلاش” که با تلاش و پیگیری عالیه نقیب الذاکرین کارمند روابط عمومی شرکت گردآوری شده است با حضور امام جمعه بافق، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، رئیس هئیت مدیره و سرپرست شرکت و معاون شرکت رونمایی شد.

عالیه نقیب الذاکرین اولین جلد از کتاب معدن تلاش خود را در زمان مدیریت محمد جواد عسکری رونمایی کرد که پس از 2سال جلد دوم آن را به روز و با عنوان معدن تلاش به چاپ رساند.

محتوای این کتاب شامل اطلاعات و اسناد و مدارکی است که عالیه نقیب الذاکرین از زمان راه اندازی شرکت سنگ آهن گردآوری و در این کتاب بیان و به تصویر کشیده شده است.

حبیب حسن زاده مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن در گفتگویی کوتاه از مساعدت و همکاری مدیر عامل و تلاش های مستمر عالیه نقب الذاکرین جهت گردآوری مطالب این کتاب و کلیه مسئولین، مدیران و معاونین و کارکنان شرکت تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده