رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
  • کد خبر : ۶۳۸۴۷
  • چاپ خبر : مدیر عامل جدید شرکت سنگ آهن مرکزی با امام جمعه بافق دیدار کرد
در اولین روز کاری؛

مدیر عامل جدید شرکت سنگ آهن مرکزی با امام جمعه بافق دیدار کرد

مدیر عامل سنگ آهن مرکزی صبح امروز با حضور در دفتر امام جمعه بافق با وی دیدار و گفتگو کرد به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز در اولین روز از هفته کاری مدیر عامل جدید شرکت سنگ آهن با امام جمعه بافق دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که مدیران حراست و روابط عمومی […]

مدیر عامل سنگ آهن مرکزی صبح امروز با حضور در دفتر امام جمعه بافق با وی دیدار و گفتگو کرد

به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز در اولین روز از هفته کاری مدیر عامل جدید شرکت سنگ آهن با امام جمعه بافق دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که مدیران حراست و روابط عمومی شرکت وی را همراهی می کردند دکتر رحیمی دیدار با امام جمعه بافق در اولین روز کاری خود را مایه خیر و برکت و تیمن دانست و اظهار داشت : دغدغه اصلی من در کنار معیشت کارکنان شرکت بحث تامین خوراک است و نظر به اینکه ما در منطقه ذخائر خوبی داریم پشتوانه امام جمعه محترم میتواند حلال مشکلات و نیاز های ما باشد.

رحیمی در ادامه انگیزه خود از قبول این مسئولیت را ادامه کار طرح های جوار معدنی و رساندن این کشتی به ساحل امید دانست و تصریح کرد : چنانچه طرح های جوار معدنی ما به ثمر بنشیند بی شک مشکل بیکاری از اساس حل خواهد شد .

حجه الاسلام سلیمانی نیز در این دیدار ضمن تبریک و تهنیت انتصاب آقای دکتر رحیمی به سمت مدیر عاملی سنگ آهن اظهار داشت : مایه مسرت و خوشحالی است که کسی به این سمت گمارده شده که اشراف کامل به مجاری امور دارد و می تواند به بهترین شیوه ممکن مشکلات را مرتفع نماید .

وی ادامه داد : بنده آمادگی دارم تا در جهت پیشبرد اهداف شرکت سهیم شوم و در جهت حل مشکلات شرکت اقدام نمایم‌.

لازم بذکر است  سپس مدیر عامل شرکت با حضور در گلزار شهدا، با قرائت فاتحه  نسبت به مقام شامخ شهدا اداي احترام كرد.

 

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “مدیر عامل جدید شرکت سنگ آهن مرکزی با امام جمعه بافق دیدار کرد”

  • علي اصغر رنجبر بافقي says:

    باسلام ضمن تبريك وآرزوي موفقيت براي جناب آقاي مهندس رحيمي كه اين مسووليت سنگين را پذيرفتند تا به اين شهرو مردمش خدمت كنند ،درود برآقاي رحيمي وآقاي ميرطاهري وهمه دوستان كه درهرپستي هستند هدفشان خدمت به بافق وجامعه است مرحبا به همه ي دلسوزان وتلاشگران درسنگ آهن مركزي كه ازصميم قلب دلشان براي بافق ميسوزد

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده