رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
  • کد خبر : ۶۵۲۲۴
  • چاپ خبر : دیدار مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با خانواده شهید کاظم بابایی

دیدار مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با خانواده شهید کاظم بابایی

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق  با حضور در منزل شهید کاظم بابایی با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با اربعین حسینی علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی به همراه حبیب حسن زاده  مدیر روابط عمومی، محمد زمان وحید مدیر بهداری آهنشهر و […]

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق  با حضور در منزل شهید کاظم بابایی با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با اربعین حسینی علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی به همراه حبیب حسن زاده  مدیر روابط عمومی، محمد زمان وحید مدیر بهداری آهنشهر و محسن باباییان مدیر حوزه مدیرعامل با حضور در منزل شهید کاظم بابایی با خانواده وی دیدار کرد..

در این دیدار علی اکبر رحیمی بافقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: ما قدردان شهدای جنگ تحمیلی و ایثارگری آنان هستیم، چرا که امنیت امروز مرهون از خود گذشتگی شهدا و خانواده های آنان است .

وی با جویا شدن در خصوص زندگی همسر شهید و پنج فرزند وی بیان داشت: مادران نعمت های بزرگی هستند و انسان تا زمانی که از وجود آنان بهره مند است قدر آنان را نخواهد دانست و شما فرزندان باید همواره قدردان زحمات مادر خود باشید.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مشقت های همسر شهید بابایی را دو چندان دانست و اظهار کرد:  زمانی که شهید بابایی برای حضور در جبهه و دفاع از کشور احساس مسئولیت کرد، همسر و فرزندان خود را در شهر بافق رها کرد و رهسپار میدان جنگ شد و دیگر در نبود ایشان همسر وی به عنوان سرپرست خانواده بوده است.

وی در ادامه گفت: شهید بابایی هم توفیق جانبازی و هم دوران اسارت را متحمل شده بود و در نهایت به آرزویش شهادت رسید، این افتخاری است که نصیب کمتر فردی خواهد شد.

رحیمی بافقی ملاقات با خانواده شهداء را وظیفه خود دانست و افزود: ما خود را متعلق به خانواده شهدا و خدمتگزار آنان می دانیم.

وی افزود: ما در جمع خانواده شهدا روحیه ای مضاعف می گیریم به گونه ای که خستگی یک هفته کار از تنمان بیرون می رود.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن امیدوار شد در این دوران تزویر و وسوسه همواره خدمتگزار خانواده شهدا و مدافع خون شهیدان باشیم.

در پایان این دیدار فزرند شهید بابایی کتاب خاطرات پدر خود در دوران اسارت را تقدیم به مدیر عامل شرکت سنگ آهن کرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده